ChellBell - har født! Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 I dag fikk jeg symptomer på urinveisinfeksjon.. utrolig kjedelig. Før har jeg klart å drikke sinnsykt mye og så har jeg klart å stoppe det før det blir for ille, men nå fikk jeg beskjed om å gå til sykehuset og få antibiotika. Er ikke det litt hysterisk da? (Gynekologen på sykehuset som sa det..). Jeg sa jeg kunne dra til legen asap på mandag, men det ville hun ikke. Gaaah! Gidder ikke reise til sykehuset og sitte i maaange timer med kø bare for det vel :s
MaybeAgain Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Nei, klart du må ta antibiotika...! jeg hadde symptomfri urinveisinfeksjon i forrige svangerskap, og fikk antibiotika. Det er helt ufarlig for mammen, men babisen kan bli født for tidlig dersom man ikke behandler urinveisinfeksjon. Merk også at min babis kom 3 uker før tiden sist - om dette hadde noe med infeksjonen eller ei, vet jeg ikke.... God bedring!
AO3 Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Nei, det er absolutt ikke hysterisk! Som gravid har du lettere for å få nyrebekkenbetennelse, og det er farlig! Det kan du få lenge før helga er over... Hør på gynekologen, han/hun har nok rett, og vil bare det beste for deg.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 du kan få en prematur baby om du ikke behandler uvi, er selv under behandling, med stor fare for prematur fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå