2b&spira Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 trenger noen råd når det gjelder bringebærkapslene,var og kjøpte de i stad,men er litt usikker... fra når skal man begynne og ta de? vil jeg få noe refs fra sykehuset for og ta de?
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Refs...? hvorfor skulle du få det? Kan tas fra uke 35, har jeg forstått.
2b&spira Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 vet de ikke er så ille glad i "hjelpemidlene" men de kan jo ikke gjøre noen skade
HelenFlores Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 I følge min eske med kapsler så har bringebærblad gjennom århundrer blitt benyttet som tilskudd for gravide. Tradisjonelt brukt mot slutten av svangerskapet for å gi fødselen ett normalt forløp. Høres ikke så skumelt ut synes jeg, så ville ikke vært redd for å bruke de:) Mange jordmødre som anbefaler de også, og aldri hørt om noen som har blitt frarådet det..
2b&spira Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 det var godt og høre da,venter noen uker til fr jeg begynner på de jeg da.. fikk de i en sånn "pille" boks og stod ikke så mye info på boksen... men kan det sette i gang fødselen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå