Gå til innhold

ang bringebær kapsler!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger noen råd når det gjelder bringebærkapslene,var og kjøpte de i stad,men er litt usikker...

fra når skal man begynne og ta de?

vil jeg få noe refs fra sykehuset for og ta de?

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Refs...? hvorfor skulle du få det?

Kan tas fra uke 35, har jeg forstått.

Skrevet

vet de ikke er så ille glad i "hjelpemidlene" men de kan jo ikke gjøre noen skade

Skrevet

I følge min eske med kapsler så har bringebærblad gjennom århundrer blitt benyttet som tilskudd for gravide. Tradisjonelt brukt mot slutten av svangerskapet for å gi fødselen ett normalt forløp.

 

Høres ikke så skumelt ut synes jeg, så ville ikke vært redd for å bruke de:)

Mange jordmødre som anbefaler de også, og aldri hørt om noen som har blitt frarådet det..

Skrevet

det var godt og høre da,venter noen uker til fr jeg begynner på de jeg da..

fikk de i en sånn "pille" boks og stod ikke så mye info på boksen...

men kan det sette i gang fødselen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...