Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Har dere satt punktum eller ønsker dere dere flere unger??
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 vi har fått vår første nå ) men det kommer flere )
Katharina88*Angelica08 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Første kom nå , muuulig det blir èn til seinere en gang...
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 to jenter og en gutt- det holder nå!!
Galskapens overhode Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 nr kom for 12 uker siden.. nr 3 er ønsket
Galskapens overhode Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Det skulle stå at nr 2 har kommet
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Har ett, blir mest sansynelig en til om minst 4 år:-)
Psyche Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Har to, gutt - 3 ,5 år og jente - 10 mnd. Mannen min ønsker en til, jeg ønsker to til...men det blir vel bare en til :-)
mamma&urokråka Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Har bare en på 11 uker! Vet ikke om det blir en til, sannsynligvis, men har blitt litt skremt av hvor slitsomt det er. Blir jo ikke mindre slitsomt med en til! hehe.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 vi har 2 jenter.....tror kanskje det holder, men får se om et par år hvordan det føles da....)
CB-BabyBoy Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 Nr 1 er 7 uker nå og han blir nok den eneste
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 Har en - og kanskje en spire i magen Ønsker oss to eller tre barn, men hadde tenkt 2-3 år mellom de.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #17 Skrevet 11. april 2008 Har en vakker datter. Vil nyte henne lenge før vi vurderer om vi vil ha flere.
Ranveig R Skrevet 11. april 2008 #18 Skrevet 11. april 2008 Har to. Gut på 2 1/2 og jente på 5 mnd. Usikker på kva som skjer seinare. Har lyst på ein til muligens, men vil komme ordentleg i gang med jobbing før det, så eg ser ikkje for meg at det vil skje med det første. Men så har eg ein mann som begynner å "dra på åra", så han vil ikkje vente for lenge med ein eventuell siste. Hmm. Får sjå kva som skjer. Men du som ikkje kan skjøne korleis ein kan orke å ha to ungar når det er så slitsomt med berre ein: SÅnn hadde eg det og, men det er VANVITTIG mykje lettare no. Har aldri hatt så masse overskudd som no, og kan ikkje skjønne korleis i all verda eg kunne synest det var så slitsomt då eg berre hadde ein... )
Line-80 Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 Jeg har en, og håper på minst en til Samboern håper på max en til
lillemor og lillebror Skrevet 11. april 2008 #21 Skrevet 11. april 2008 Vi har en nydelig jente. Skal ha 1 eller 2 til, men ikke enda...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #22 Skrevet 11. april 2008 Har 3 og har mistet 3, ønsker meg ihvertfall 1 til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå