Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere satt punktum eller ønsker dere dere flere unger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har fått vår første nå :o)

men det kommer flere :o)

Skrevet

husker ikke...

Skrevet

Første kom nå , muuulig det blir èn til seinere en gang...

Skrevet

to jenter og en gutt- det holder nå!!

Skrevet

nr kom for 12 uker siden.. nr 3 er ønsket

Skrevet

Det skulle stå at nr 2 har kommet

Skrevet

En!

Skrevet

Har ett, blir mest sansynelig en til om minst 4 år:-)

Skrevet

Har to, gutt - 3 ,5 år og jente - 10 mnd.

Mannen min ønsker en til, jeg ønsker to til...men det blir vel bare en til :-)

Skrevet

Har bare en på 11 uker! Vet ikke om det blir en til, sannsynligvis, men har blitt litt skremt av hvor slitsomt det er. Blir jo ikke mindre slitsomt med en til! hehe.

Skrevet

vi har 2 jenter.....tror kanskje det holder, men får se om et par år hvordan det føles da....:o)

Skrevet

Nr 1 er 7 uker nå og han blir nok den eneste :)

Skrevet

fem.

ferdig nå :))

Skrevet

Har en - og kanskje en spire i magen :)

 

Ønsker oss to eller tre barn, men hadde tenkt 2-3 år mellom de.

Skrevet

Har en vakker datter. Vil nyte henne lenge før vi vurderer om vi vil ha flere.

Skrevet

Har to. Gut på 2 1/2 og jente på 5 mnd. Usikker på kva som skjer seinare. Har lyst på ein til muligens, men vil komme ordentleg i gang med jobbing før det, så eg ser ikkje for meg at det vil skje med det første. Men så har eg ein mann som begynner å "dra på åra", så han vil ikkje vente for lenge med ein eventuell siste. Hmm. Får sjå kva som skjer.

 

Men du som ikkje kan skjøne korleis ein kan orke å ha to ungar når det er så slitsomt med berre ein: SÅnn hadde eg det og, men det er VANVITTIG mykje lettare no. Har aldri hatt så masse overskudd som no, og kan ikkje skjønne korleis i all verda eg kunne synest det var så slitsomt då eg berre hadde ein... :o)

Skrevet

Jeg har en, og håper på minst en til :) Samboern håper på max en til ;)

Skrevet

Har 2 gutter. ønsker meg ett barn til:)

Skrevet

Vi har en nydelig jente. Skal ha 1 eller 2 til, men ikke enda...

Skrevet

Har 3 og har mistet 3, ønsker meg ihvertfall 1 til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...