Gå til innhold

el på dag 10 det er vel ikke mulig???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt så vondt i ryggen og venstre side i magen i hele dag.nå når jeg gikk på do kom det berømte el slimet(ikke sæd rester)Dette er vel ikke mulig eller er det???7 uker siden ma så syklus er usikker...kanskje?

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, EL på dag 10 er mulig. :) Men nå sies det at EL kommer på tredje dagen en har EL-slim. EL-slim betyr ikke at en har EL. Det kan også komme slikt slim uten at en har dette slimet. Men du er nok fruktbar nå da, så det er vel bare å hoppe i høyet! :)

Lykke til! ;)

Skrevet

Sikker på at eggløsning kommer på 3 dagen med eggløsningsslim? Jeg har det i 5 dager, men får ikke positiv eggløsningstest før 4 og 5 dagen. Går da ut i fra at jeg har eggløsning mellom den 5. og 6. dagen. 6 dagen har jeg bare ubetydelig eggløsningsslim

Skrevet

Men kan man ha det motsatt da? EL uten El-slim? Eller må det være tilstede? (Uansett om det er dag 10, 14 osv).

Skrevet

Nei, det er ikke fast at EL kommer på tredje dagen med EL-slim, men det er det som er vanligst. Det er nok bedre å stole på EL-testen, ja! :)

EL-slim er ikke et sikkert tegn på at en har EL, og det er ikke alle som har EL-slim. Jeg har det ikke selv, har hatt det noen ganger da, men veldig sjeldent, men jeg har hatt EL hver syklus, bortsett fra to.

Skrevet

Okei. Takk:) Nettopp sluttet på p-pillen, og er bekymret for at syklusen min skal være i ulaget etter det, og dermed "ødelegge sjangsene" mine med å bli gravid med det første. Skal ha EL i morgen etter kalkulatoren, og har ingenting slim enda.. Måtte bare høre :)

Skrevet

Hei:) Hos meg kom el tidlig denne syklusen, på 12 dagen..Har ligget mellom 14 og 16 andre sykluser. Og jeg har alltid hatt el slim før el, men ikke nå..Fikk el slim samme dagen, og el smertene kom, sammen med el senere utpå dagen..Har aldri vært borti det før, så det kom litt brått på meg kan du si:/

Skrevet

Så da kan det være el slim jeg har altså......

det verste er at det er litt blod i det uff....ekle detaljer..sorry jenter,men måtte bare si det....er det tegn på noe galt???

takk for svar

Skrevet

Nei, det er visst normalt at man kan få en liten blødning når man har el..Har noe med når egget løsner tror jeg..Har hatt dette en gang jeg også,fikk litt lyserosa på papiret..Tror ikke det er noe å bekymre seg for!;)

Skrevet

tusen takk for svar!!! smertene blir bare verre,så tror nok det er el på gang...ikke rødt i det nå bare gult hvitt.....sorry altså;-)))

Skrevet

Littb blod i EL slimet er KJEMPEPOSITIVT!! Det betyr at du er EKSTRA fruktbar, såm det er bare å kjøre på!

Lykke til!

Jeg er på dag 8 nå (etter første mens etter MA), og begynte prøvingen nå for å være på den sikre siden:)

Skrevet

Hvodan teller dere dagene til EL. Er det etter at mens er slutt, første mensdag eller noe helt annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...