Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hvorfor er det noen som blir strippet. Og når i svangerskapet blir dere det??? Kan jeg også det hvis jeg spør om jordmor kan gjøre det???
HelenFlores Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg ble strippet da jeg var 37+1 da jeg rett og slett var utslitt og ønsket litt fremgang i ting. Igangsetting ble litt skummelt syntes jeg så da prøvde vi med stripping. Her hjalp det ikke, er nå to uker siden og jeg går her enda! Så ja, om du er moden så kan du i utgangspunktet be om det fra jordmor, men det er opp til henne å gjøre det eller ikke. Jeg fikk kun lov fordi min jordmor vet hvor tungt jeg har det og jeg ba pent om det:)
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 jeg har gått til jevnlig kontroll den siste uka, pga av usikekr termindato... var på ultralyd idag... spurte bare om hun kunne sjekke om jeg var moden og tøye meg litt.. det var det som satte igang fødselen min sist så... en dag over termin idag=) bare å spør...
AnneGG Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Er sikkert dum førstegangsfødende, men kan e n av dere forklare meg hva stripping i denne forbindelsen er??? Jeg har også usikker termindato, og kjekt å vite litt alternativer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå