Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 4 mnd og har blitt skikkelig mammadalt. Spesielt viss hun er litt trett og gretten er det bare mamma som gjelder. Heller ikke pappa. Viss pappan holder henne, bytter bleie eller tuller med henne bare sutrer hun, men blir rolig med en gang jeg tar henne. Hun ser også på meg hele tiden når pappan holder henne, og hun møter ikke blikket hans. Det er alltid jeg som må roe henne når hun skriker skikkelig også, dersom det er pappaen som tar henne opp fortsetter hun bare å skrike.

Skjønner at det er naturlig at hun får et nærmere bånd til meg nå når jeg ammer og er hjemme mens han er på jobb. Men lurer på hvordan vi kan håndtere dette. Går det over av seg selv? Hvor lang tid tar det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg veit at sønnen til søstera mi var sånn. der var det bare hun som tellte for sønnen.

helt til pappaen skulle ha permisjon og mammaen måtte ut i jobb, da snudde det helt om.

jenta mi er oxo blitt veldig mammadalt.. pappa funker heller ikke hver eneste gang men her må vi bare la henne være hos pappa uansett. hvertfall en stund til jeg tar over, ellers blri det bare enda verre syns jeg..

Skrevet

Vet hva du snakker om. Har hatt ei lita mammadalt her også. Veldig slitende og kjedelig når pappen ikke er god nok :( Det går over, men det kan ta litt tid. Det er likevel viktig at pappen er med henne; gjør kjekke ting som "leke", synge, alt som er gøy :) Håper det ikke varer så lenge for dere da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...