PrinsessaPåErta Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 I så fall har det gått greit? Hvilke erfaringer har dere?
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 jeg hr gjort det! Kom på 1000 kroner. Kjolen er fin, men litt dårlig sydd. Glidlåsen var kjip, og gikk i stykker da jeg skulle prøve kjolen. Men jeg hadde beregnet på forhåd at jeg måtte til sydame med den, og det må jeg. Tror det skal være ganske enkelt å fikse den, da. Så forresten at apollo.no hadde en del kjoler som også ligger på ebay. Ligger bilder av kjolen min på profilen min.
happygilmore Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg også! Er kjempefornøyd. Kom vel på 500 inkludert porto og toll og sånt, og den er vakker. Må fikse på litt småting; feste et par perler som henger løst, men det er så enkelt at. Og så skal jeg ta den til ei sydame for å få den til å sitte som et skudd, men det er bare fordi jeg har gått litt ned i vekt siden jeg bestilte den. Stoffet er veldig fint, dessverre kom den med glidelås istedetfor korsett i ryggen, men da fikk jeg 50% av summen rett inn på konto som unnskyldning! Bare viktig å være klar på å spesifisere hva du vil ha, vær nøye med mål og sånt, så tror jeg du kan bli kjempefornøyd! Jeg mener det er verdt å prøve
PrinsessaPåErta Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 Ja, slik tenker jeg også, tenker at det blir rundt 800kr, inkl alt, og det er jo helt utrolig billig, Tror jeg skal satse på det:) Flere med erfaringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå