Gå til innhold

Noen som har kjøpt kjole på ebay her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall har det gått greit? Hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hr gjort det! Kom på 1000 kroner. Kjolen er fin, men litt dårlig sydd. Glidlåsen var kjip, og gikk i stykker da jeg skulle prøve kjolen. Men jeg hadde beregnet på forhåd at jeg måtte til sydame med den, og det må jeg. Tror det skal være ganske enkelt å fikse den, da. Så forresten at apollo.no hadde en del kjoler som også ligger på ebay. Ligger bilder av kjolen min på profilen min.

Skrevet

Jeg også! Er kjempefornøyd. Kom vel på 500 inkludert porto og toll og sånt, og den er vakker. Må fikse på litt småting; feste et par perler som henger løst, men det er så enkelt at. Og så skal jeg ta den til ei sydame for å få den til å sitte som et skudd, men det er bare fordi jeg har gått litt ned i vekt siden jeg bestilte den. Stoffet er veldig fint, dessverre kom den med glidelås istedetfor korsett i ryggen, men da fikk jeg 50% av summen rett inn på konto som unnskyldning! Bare viktig å være klar på å spesifisere hva du vil ha, vær nøye med mål og sånt, så tror jeg du kan bli kjempefornøyd! Jeg mener det er verdt å prøve :)

Skrevet

Ja, slik tenker jeg også, tenker at det blir rundt 800kr, inkl alt, og det er jo helt utrolig billig, Tror jeg skal satse på det:)

Flere med erfaringer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...