bebi-i-magen Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 mye kynnere, betyr dette noe,eller er det helt normalt? husker dessvere ikke fra min første graviditet,som er litt over 6år siden:)
dorthea Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 det høres helt normalt ut.men er du langt på vei??
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 jepp, helt normalt:-). Bare kroppen som forbereder seg....Min har holdt på med det en god stund og enda har jeg 6 uker igjen....
bebi-i-magen Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 tror du da at fødselen kan skje før termin? er jo lov og håpe:)
benteeli Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde masse kynnere i går, og tenkte at nå kanskje... men ingen i dag. Og jeg er 40 uker på vei.....
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Jeg har stein hard mage nesten hver dag, har ca. 7 uker igjen. For 7 år siden hadde jeg kynnere nesten hele tiden. Magen var hard nesten alltid. sleit skikkelig med kynnere da. Og gulljenta mi kom 9 dager over termin:) Så jeg har ikke tro på at fødselen starter tidligere med mye kynnere. Alikevel: som jeg har sagt her tidligere... Min mor sa til meg før forrige fødsel: for hver kynner, en mindre rie. (hehe) Og fødselen min sist var over på 3 t og 3 kvarter. Men det er nok tillfeldig. Liker bare å tenke på det når jeg har kynnere:)
Gjest Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Jeg har også hatt hyppige kynnere siden ca uke 25. Vanlig med kraftige/ubehaglige kynnere for flergangsfødende.
april08baby Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Jeg tror jeg og vil høre på moren din. :-) Får håpe det stemmer. Er plagsomme disse kynnerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå