Gå til innhold

Hvilken uke er dere i og hvordan er formen?


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Jeg er 6 uker på vei i morgen, og kjenner formen begynner å dale... Kvalm og svimmel og trøtt.

 

Ble dårlig sist mellom 6 og 7 uker, så svimmel at jeg måtte sykmeldes, så jeg er litt bekymret. Er hjemme med førstemann enda en måned, så det er ikke snakk om noen sykemelding denne gangen! ;-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er rundt 6uker,er stup trøtt,ellers i fin form:)

sist jeg var gravid,var jeg så dårlig at jeg nesten ikke hviste hva jeg sku gjøre så håper jeg ikke blir det denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker på vei i dag. Er ekstremt trøtt og kvalmen er litt tilstede, men skal ikke klage om den ikke blir verre en dette. Er mitt første svangerskap, så er virkelig spennede å se hvordan de neste mnd vil bli.

 

Vi gleder oss veldig til å bli foreldre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+6. Blitt mer svimmel den siste uka. Ikke kvalm, men trøtt... Håper formen fortsetter slik den er nå, da skal jeg absolutt ikke klage!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+2, er veldig trett, men det går greit.. Klarer ikke sove mer enn 20-30 min på ettermiddagen, våkner å må tisse:) Jeg extremt sulten.. det er slitsomt, våkner på morgenen å det første jeg tenker på er grovbrød med gullsalami og agurk:) hehe!! Ellers er jeg bra, hadde en dag denne uken der jeg var i skikkelig dårlig form, trodde den kom for å bli, men det gjorde den heldigvis ikke!! Så klager ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+6, merker jeg er litt trøtt.

Kan ikke sitte oppe like lenge om kveldene som før...

Også er jeg sipette....gråter for den minste lille ting..

Men det er på en måte bare koselig :) Endelig er det min tur liksom!

Å det er jo absolutt verdt 'slitet' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ e 5+4, e trøtt og har vont i magen. I tillegg blir jeg veldig lett sint! Trodde dette skulle komme mye senere men... blir sint for ingenting :)

 

Men er ikke blitt kvalm enda så jeg skal ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 4+6 tror jeg...er litt trøtt, litt småkvalm kanskje. Det rare er at puppene ikke er noe øm...OG SULTEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er 4 uker i dag, juhu..går framover.. ;) Og jeg er sulten, boblete i magen, svimmel, vondt i korsryggen og har ganske kort lunte..hehe.. ;) og veeeldig bekymret for om dette går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+3

Mitt første svangersskap, så jeg er mer bekymret over hvor langt jeg kommer..

Egentlig ikke så mange symptomer, bortsett fra ømme bryster, og enorme temperaturforandringer.. Også litt hissig da, men det har jeg jo allid være;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første her oxo så håper bare den klamrer seg fast:D

Ellers er jeg utrolig trøtt, litt mage smerter:S å svimmel, men ellers i grei form:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+3, testet meg i dag, 2 dager over ikm. Ble gravid på første forsøk, og ¨jeg håper så inderlig at det skal gå bra og at dette blir vårt første barn.

 

Jeg er også utrolig trøtt, har tidvise magesmerter og ellers "rar" mage. Ømme bryster og humørsvingninger følger også med, men ingen kvalme så langt heldigvis.

 

Lykke til til dere alle, dette skal gå så bra :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3+5 har testet positivt i går mårrest :) syns jeg har fått vite det vanvittig tidlig..

egentlig i ganske bra form, men trett... å ømme bryster... skal til legen mandagen :) gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 7 uker på vei.

Har hatt en periode hvor jeg var så trøtt at jeg holdt på å svime av. Litt kvalme har det vært, men nå er formen fin.

 

Merker jo at jeg blir litt fortere trett, men men

 

Henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:-) Jeg er 5+0 i dag og formen er forholdsvis bra. Litt kvalm, trett og litt mensmurringer innimellom. Har en god del halsbrann, og fryser og svetter om hverandre. Bare koselig foreløpig, men kvir meg til kvalmen blir eventuelt verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke fem! Jevnt over kvalm i løpet av dagen. merker jeg blir kvalm når blodsukkeret synker, så jeg har ritz i nærheten så jeg kan stappe i meg et par kjeks. Det tar knekken på kvalmen.

Ellers har jeg ømme bryster og det er vel egentlig det, jo litt oppblåst mage.

Mitt første dette også, så jeg er spent på hvordan det blir utover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+1. Har vært kvalm men ikke kastet opp. Er veldig trett. Vært borte en dag fra jobb da jeg hadde brekninger bare jeg rørte på meg. Kan gå fra å ikke ha matlyst til å være supersulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker i dag:D

trøtt, trøtt , trøtt...og tisser, tisser, tisser.... og litt ømme pupper.

satt å så en film i kveld, en ganske teit og dårlig film... men, det ble født et barn på slutten av filmen, og da trillet bare tårene... hehe... så muligens litt hormonelt påvirket:P

 

håper bare spira klamrer seg fast denne gangen, og trives på hybelen fram til jul:)

 

lykke til alle sammen, håper det går bra for oss alle!

 

natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3 i dag, så det går sakte men sikkert fremover! Dette er min første graviditet...

 

Hatt mensmurringer siden 6dpo, men de begynner å bli mindre intense, og det er bra! De kommer som regel på kveldene, og har flere netter slitt med å få sove...

Føler jeg går på toalettet heeele tiden!

Oppblåst mage; ser ut som at jeg er 5 mnd på vei... :-S

Puppene begynner å bli ømme, brystvortene er vonde.

 

Har foreløpig klart å holdt det ganske hemmelig, samboern min og jeg. Satser på at jeg slipper kvalmen slik at det ikke folk rundt meg ikke får mistanke...

Men, gleder meg til å kunne si det til alle sammen!

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1

 

Er kjempekvalm. Kastet opp en gang til nå. Veldig trøtt og svimmel.

pluss at jeg er plaget med smerter i magen. Så lurer fælt på om dette vil gå bra.

Skal til legen på torsdag. Vil be om tidlig ul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 5+2. Oppblåst mage, litt uvell i magen, ømme bryster til tider, kjempe tørst å masse tissing: Ellers tipp topp. Lege til mandagen, gleeeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...