kivs Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Har termin på søndag og har gått til modningsakupunktur siden uke 36. I dag satt akupunktøren andre nåler på meg enn hun har gjort tidligere. Dette kalte hun fødselsnåler. Kunne sette i gang fødselen kanskje sa hun. Noen med erfaring?
thheeoo Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Hvor satt hun de da?? Vet at noen i bekkene skal fremkalle rier hvis man er moden.
kivs Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Hun satt en i hodet, bena, leggene, magen, hendene og flere steder bak i korsryggen.
thheeoo Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Høres ut som modnings nåler de som ble satt i legg, hender og magen. Den i pannen er for å slappe av, mens de i korsryggen/ øverst i bekkene modner samt stimulere til rier hvis du er moden. Jeg har gått åtte ganger, men sitter fremdeles her en dag på overtid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå