Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Er jo fullstendig fri, kan flørte med gutter jeg synes er søte, og kose meg annenhver helg. He he, er frihelgen min nå, så jeg har masse planer. Har noe på gang med 3 stykker faktisk (selvsagt ingen seriøst, ellers hadde jeg jo kutta ut de to andre), og skal på date i morgen med en av dem. Ah, er så gøy det her. Føler meg som tenåring igjen med masse sommerfugler i magen. God helg!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Må kose deg masse:) Skal på date i morgen jeg å God helg:)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Så koselig for deg:) Her eg bur, er det ikkje vanlig å date:( hehe...eg inviterte med ein fyr ut på middag ein gang. Trur ikkje han trudde sine eigne øyrer...hehehe... men vi var ut på middag, då
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Vi skal være hjemme hos han da, så det blir jo ikke sånn date som man ser på tv. Men i mine øyne så er det en date. Har møtt han før, og han er kjempekoselig, men ikke helt min type dessverre. Men det hindrer meg ikke å kose meg på en lørdagskveld. Håper dere skal kose dere også, med eller uten barn.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Ops, nå har jeg rota det til her. Han jeg liker best ringte og ville møtes i morgen, og jeg sa ja siden jeg var så nervøs. Jeg antar at han jeg skal på date med tror at jeg skal være der hele natta selv om ingenting var planlagt, men det er vel ikke for teit å være med han noen timer for så å treffe han andre? Blir jo som å gå på vors og så på fest. Plutselig var det litt teit å være single og flørte med så altfor mange gutter.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Du er jo ikke nødt til å bli dær natta over så ingenting iveien for å møte begge vel sålenge du ikke akkurat har lovt dem evig troskap;)
3 blå Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Hehe, litt stress å være singel også? Jeg har iallefall funnet ut det at det holder med en om gangen, det blir bare tull hvis det er mer enn en inni bildet. For plutselig møter du alle på en gang når du går ut med venninnene dine... Ja, jeg har erfaring...
Gjest Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Den har jeg å vært borti våken drøm, bare at det var fire "exer" som var ute på samme utested og plutselig så jeg alle komme mot meg fra hver sin kant, gjett om jeg rømte ut døra da da haha:)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Haha...sånn kan det gå! Sliter faktisk litt med det samme, bare ikke snakk om dating her. Planen var å møte noen venner i kveld, men så blei jeg invitert til bursdag, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kanskje jeg også kan gjøre to ting på en kveld!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Hvordan gikk det med deg, HI? Min situasjon løste seg ved at bursdagen blei feira på byen...dro derfor på vors hos vennene mine før jeg tok siste buss til sentrum og møtte bursdagsbarnet der. Blei en koselig kveld!:-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Løste seg også for meg, men det endte ikke så godt dessverre. Jeg dro til han jeg hadde "date" med, og mens jeg var der blei han invitert ut, så det passa bra at vi dro ut sammen, men til vært vårt. Og der møtte jeg han jeg liker best. Det viste seg at han også likte meg, så vi snakka sammen i et par timer før vi dro hjem til meg. Men jeg var jo så flau over kroppen min at det hele blei utrolig kjipt og skikkelig flaut neste dag. Har bare snakka med han litt etter dette, og jeg tror han mista interessen for meg. Skulle ønske jeg kunne møte en som forstår meg!!!!!!! Bra at du fikk det koselig Vi alenemødre må jo heie på hverandre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå