Gå til innhold

Jeg har lyst å kalle gutten min Timon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er litt Timon og Pumba, men jo mer jeg tenker på det, synes jeg det er stilig. Glem Pumba.... Men det er litt kult og? Passer med de andre barna mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo faktisk litt stilig, men sliter litt med å glemme Pumba der jeg altså, han hører liksom til på en måte... :)

Skrevet

Egentlig ett søtt navn, men litt vanskelig å glemme Pumba ja. Hvis dere virkelig liker det så hvorfor ikke, Pumba blir glemt etterhvert. Kjenner forresten ei lita jente som heter Timone, hun er ei lita søt prinsesse.

Skrevet

Tja... Med en gang jeg leste overskrifta tenkte jeg "nei nei nei!". Men jeg tok meg litt tid til å tygge på det, og det er jo faktisk litt stilig navn egentlig. Så hvorfor ikke! ;-) Men Pumba er ikke kult, og håper ikke det er noen som vurderer det navnet hvertfall!

Skrevet

Jeg går og tenker på det hele tiden nå, og jeg synes det er litt kult når man blir vant til det. Vi har det med å ha kallenavn på barna her hjemme, (kjært barn har mange...) og han vil vel gå litt under Tim, Timmi osv. Jeg tenkte Timon Eliah kanskje. Får tygge mer på den. Skal jo ha med pappaens mening også.

Skrevet

Jeg bor i Sveits, og vi har møtt flere små gutter som heter Timon, tydeligvis ganske populært her. Jeg syns det er fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...