samirah87 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Slutta på p-piller for et par mnd siden, første syklus etter pilleslutt var på 38 dager og den neste på 34 dager. Nå er jeg i den tredje syklusen på dag 36 og venter på TR. Hadde el slim for 15 dager siden, og etter mine beregninger skulle tanta kommet i går eller i dag, men har ikke dukka opp. Jeg er ikke prøver riktig enda. vi bruker hoppe av i svingen/kondom i dagene rundt el. til jeg er ferdig med eksamener og sånt og til syklusen er stabil igjen. Men det rare er at i dag har jeg EL slim IGJEN!!!!! ingen tante rød, men EL SLIM når tanta skulle vært her. Jeg skjønner virkelig ingenting. Går det ann å ha to el i en syklus? Mener å ha lest at dersom det er mer enn en eggløsning skjer den alltid innenfor det samme døgnet. Merkelig dette her. I går hadde jeg migrene, noe jeg aldri pleier å ha. Satt og leste på lommelegen at dette kan man ha i forbindelse med menstruasjon (pga noe med hormonene), men også i forbindelse med eggløsning. Jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer. På onsdag så hoppet han ikke av fordi jeg "skulle jo ha mensen snart", men så kommer el i stedet?? Vet ikke om det er el men har hvertfall mistenkelig el slim (tror ikke det er sædrester), og ingen tegn til TR. Noen som har opplevd noe lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå