Gå til innhold

Noen som har hatt MA i ca uke 10-12 her?.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som tok medisinsk abort og ikke utskraping....hvor lenge blødde dere etterpå?

Og har dere noen kjerringråd som kan hjelpe for å få stoppet blødningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det i uke 13...

Jeg blødde som en vanlig mens i litt over to uker. Så stoppet det opp. Var helt normal i to uker, og fikk da plutselig en kraftig mens, som utviklet seg til styrtblødning. Kontaktet da legevakten, som sa dette var unormalt. Ble sendt på sykehuset og der endte det med en utskrapning.

Blør du mye? Har det vart lenge? I så fall bør du kanskje kontakte legevakten....

Skrevet

Er ei venninne det gjelder sjø som er så drittlei av å blø...Ho har blødd 5-6 uker nå. Men tror ikke ho blør mer enn vanlig mens da...

Skrevet

Hadde utskrapning jeg da..blødde i to uker, som en kraftig mens første 2 dagene så lite....tror ikke man skal blø noe lengre etter en medisinsk abort heller....blør du lenge så mener jeg du skal kontakte lege, kjenner ei som tok medisinsk abort som måtte ta utskrapning uansett, derfor valgte jeg å ta utskrapning da jeg hadde en MA så jeg "ble ferdig med det"...

Skrevet

Såpass da bør hun vel høre med lege hvis hun ikke har gjort det allerede....skal jo vanligvis ikke blø like lenge etter en abort ( uansett om det er etter en MA eller ikke) som etter en fødel og etter en fødsel så blør man skjeldent lengre enn 4 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...