sherry ønsker nr 3 :) Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 I dag har jeg hatt min 3. SA... Begynner virkelig å tære på både kropp, humør og forhold... Skjønner ingenting........
Niam Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Det var leit å høre!!! Søskenbarnet mitt hadde 4 SA før hun ble gravid. I dag har hun 3 flotte barn Kanskje du kan be om henvisning til gynekolog for å få besvart evt spørsmål du sitter inne med? Klem!
sherry ønsker nr 3 :) Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg bør kanskje bli undersøkt av en lege... Men har ei frisk jente på 5 år, så jeg vet jeg kan få barn. Har nå lyst på flere, men ser ikke ut til å være så lett...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg har vært gravid 4 ganger. Heldigvid har jeg ei søt lita tulle på 14 mnd. Er veldig leit å gå igjennom sa/ma, vet alle sier det er veldig vanlig og at de fleste går igjennom det, men det kommer aldri til å bli vanlig for meg! Nå når jeg har fått det litt på siden, tror jeg ksnakje det er kroppens måte å ordne opp. Jeg er egentlig heldig, jeg vet jo i hvertfall at jeg kan blir gravid. Er aldri dumt å gå en gang for mye til legen, det mener nå i hvertfall jeg! En gang blir det våres tur også Lykke til videre!!
Peders mamma Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Aldri opplevd dette jeg, men det må være urolig sårt...får så lyst til å gi deg en god god klem. Lykke, lykke til videre.
sherry ønsker nr 3 :) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2008 Takk for det:))) Tror SA er fullført og alt er kommet ut, TR er på plass allerede, så da er det vel bare å prøve igjen om et par mnd... Tiden går sååå tregt når man prøver på dette... Har så lyst på flere barn, men må tydeligvis ta tiden til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå