pigalop Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 skal kjøpe vogn til lille prinsen som kommer i juni. trenger en vogn med stor bag. foreløpig er det emmaljunga duo edge som står høyest på ønskelista. men det er jo INGEN som selger en slik brukt jo!!! har satt annonse inn på finn og i 2 lokal aviser. hjertesukk fra meg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 hehe.. kansje de ikke holder så lenge at det er noe igjen og slege?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Finnes andre vogner da. Hadde Teutonia duo jeg, super vogn, solgte den tuil ei her inne.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Det er jo 14 til salgs på finn.no Og 89 treff på www.blocket.se http://www.blocket.se/li?ca=1_8_s&q=emmaljunga+edge+duo&c=41&w=3
pia_1 Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg skal selge en edge duo 2007 mod... send en pm om du vil...
pigalop Skrevet 11. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2008 de responsene jeg har fått på annonsene er vogner som er fra 2002 og eldre. jeg vil ha en nyere brukt 4 hjulsvogn. bor i nord så trenger en robust vogn. hørte at basson har romslige bager, men har ikke hørt så mye om den ellers. uansett har det ikke vært respons på andre merker en brio og simo
soleie med fanten:) Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 jeg skal selge en duo combi 2007 mod. send pm hvis ineresse.
soleie med fanten:) Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 privat melding:) trykk på nick og så på send meld:)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Personlig melding. Gå inn på nicket til den du vil sende en beskjed til så finner du resten der. Er jo ikke lov med kjøp og salg her inne.
soleie med fanten:) Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 men da må du ha profil, og det ser jeg du ikke har..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Jeg har og har vært veldig fornøyd med min Roma Basson Duo...en nokså rimelig vogn (4500- 4999kr) og kjempestor og god bag:-) Den går i arv til knøttet som kommer i høst:-)
pigalop Skrevet 11. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2008 da skal jeg se om jeg klarer å få laget meg en profil :-) hadde ikke vært inne å sett på resten av norges land på finn, kun på nordland, ser jo at det var flere til salgs der ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå