Gå til innhold

er det virkelig ingen!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe vogn til lille prinsen som kommer i juni. trenger en vogn med stor bag. foreløpig er det emmaljunga duo edge som står høyest på ønskelista. men det er jo INGEN som selger en slik brukt jo!!! har satt annonse inn på finn og i 2 lokal aviser. hjertesukk fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. kansje de ikke holder så lenge at det er noe igjen og slege? :P

Skrevet

Finnes andre vogner da. Hadde Teutonia duo jeg, super vogn, solgte den tuil ei her inne.

Skrevet

Jeg skal selge en edge duo 2007 mod...

 

 

 

 

send en pm om du vil...

Skrevet

de responsene jeg har fått på annonsene er vogner som er fra 2002 og eldre. jeg vil ha en nyere brukt 4 hjulsvogn. bor i nord så trenger en robust vogn. hørte at basson har romslige bager, men har ikke hørt så mye om den ellers. uansett har det ikke vært respons på andre merker en brio og simo

Skrevet

jeg skal selge en duo combi 2007 mod. send pm hvis ineresse.:)

Skrevet

privat melding:) trykk på nick og så på send meld:)

Skrevet

Personlig melding. Gå inn på nicket til den du vil sende en beskjed til så finner du resten der. Er jo ikke lov med kjøp og salg her inne.

Skrevet

men da må du ha profil, og det ser jeg du ikke har..

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg har og har vært veldig fornøyd med min Roma Basson Duo...en nokså rimelig vogn (4500- 4999kr) og kjempestor og god bag:-)

Den går i arv til knøttet som kommer i høst:-)

Skrevet

da skal jeg se om jeg klarer å få laget meg en profil :-) hadde ikke vært inne å sett på resten av norges land på finn, kun på nordland, ser jo at det var flere til salgs der ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...