Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og området rundt . Han har ikke hatt det før, men fikk det pluttselig i dag. Har smurt godt og håper deg gir seg. Skjønner ikke helt hva det kan være - han har jo ikke spist noe nytt eller noe..,.? Noen som har opplevd det samme?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har vi vært igjennom. Men Inotyol salve er superbra!

Skrevet

Jenta mi har hatt bleieutslett flere ganger. Å skifte bleie ofte, og la barnet ligge å lufttørke etter hvert skift er det beste. Å vaske med badeolje el medisinskolje fungerer også godt. Ellers er inotylsalva som tidligere nevnt helt suveren. Fås kjøpt på apoteket.

Skrevet

Jeg mente medisinsk grønnsåpe (fås også kjøpt på apoteket):-)

Skrevet

Takk for svar. Smurte masse med sinksalve i går og i dag er han MYE bedre :-)

Skrevet

Så flott da:-) Da var det nok sikkert bleieutslett han hadde. Vil nok en gang anbefale deg inotyl salve. Den fungerer mye bedre ,og ikke minst raskere enn annen sinksalve:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...