Kaja_07 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 .. og området rundt . Han har ikke hatt det før, men fikk det pluttselig i dag. Har smurt godt og håper deg gir seg. Skjønner ikke helt hva det kan være - han har jo ikke spist noe nytt eller noe..,.? Noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ja, det har vi vært igjennom. Men Inotyol salve er superbra!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jenta mi har hatt bleieutslett flere ganger. Å skifte bleie ofte, og la barnet ligge å lufttørke etter hvert skift er det beste. Å vaske med badeolje el medisinskolje fungerer også godt. Ellers er inotylsalva som tidligere nevnt helt suveren. Fås kjøpt på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg mente medisinsk grønnsåpe (fås også kjøpt på apoteket):-)
Kaja_07 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Takk for svar. Smurte masse med sinksalve i går og i dag er han MYE bedre :-)
Gjest Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Så flott da:-) Da var det nok sikkert bleieutslett han hadde. Vil nok en gang anbefale deg inotyl salve. Den fungerer mye bedre ,og ikke minst raskere enn annen sinksalve:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå