tebekaa Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 I dag har vi kost oss i Maud-huset, med deilig mat og hyggelig selskap:-) Dessverre ble det litt "amputert" pga sykdom og andre greier, så da prøver vi igjen allerede neste fredag. I Tebekaa-huset. Kaller det ikke Follo-treff denne gangen, da, men kanskje Stor-Oslo treff? Fikk jo besøk helt fra andre siden av Oslofjorden i dag:-) Minner om at det tar bare 15-20 minutter å komme fra Oslo og hit ut på landet;-) 25 minutter med lokaltog. Kommer du?
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg stiller nok en gang sjelelig.... i dag var jeg jo til og med med i et sekund eller to pr telefon :-))) kos dere!!!
tebekaa Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Så fint at du passer på oss, dritgrei:-) Tusen takk! Og for ordens skyld: Hvis noen har fått med seg at jeg har snakket om den store "kalven" og er litt skeptisk - eller allergisk - så er han selvsagt ikke hjemme neste fredag. Vil jo ikke skremme noen fra å komme på treff, spesielt ikke disse søte små;-) Og så bestiller jeg sol og varmt og deilig fint ruslevær, så kan vi sitte med kaffen i solveggen og se på alle som rusler;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 shitt har du en sånn diger en............................. da hadde jeg nok vært redd til og med i sjelen :-)))
tebekaa Skrevet 12. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2008 Her kommer det ikke noen katter oppi vogna ihvertfall;-) Det er heeeelt sikkert.
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 hahahahahahahah det hadde jeg glemt... okei, noe er sikkert bra med de skumle skumle dyrene :-)))
coscos Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Lille M og jeg kommer! Vi synes det er så koselig på treff, at vi prøver å få med oss alt, vi! Lille M synes det er veldig stas med hunder, værre med mammaen som er mer redd. Men, går greit bare den ikke kommer bort til meg :-) Har en søster som stort sett har en hel dyrehage hos seg, mens jeg, liker ingen dyr... Satser på fint vær, èn dag må det jo bli sol igjen!
tebekaa Skrevet 15. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2008 Ikke pent å dytte, men nå MÅ jeg bare! Moomy? Vimsemor? Kine 66? Flere?
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 det er fint å dytte når man dytter fine ting... vogner og koselige tråder er det lov å dytte :-)
moomy venter nr 2 Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 OI:) Det var raskt:) Så bra! Jeg er bortimott livredd for å lage avtaler om dagen, for her i huset går det opp og ned. Men om det er greit så takker jeg veldig gjerne ja om lille Nurk-frid er i god form. Bank i bordet, over og under, men nå ser det i allefall ut til at hun skal holde seg frisk en stund. Så om trenden fortsetter så kommer vi:)
tebekaa Skrevet 15. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. april 2008 Så bra, Moomy! Banker litt i, over og under bordet jeg også OG krysser fingrene for at dere er ferdige med sykdom for en gooood stund nå. Og for alle andre også! Gleder meg til fredag:-) Søk opp nummeret mitt på gulesider.no, så får dere kart/veibeskrivelse der. Eller send meg en PM om dere vil ha vei-hjelp.
tebekaa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. april 2008 Båing! 18. april er i mårra, alstå! Ikke glem det da! Og holde seg frisk!!! Hørte dere? Frisk!!! Og husk solbriller:-) Dette blir kos!
Maud Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Vi er friske og kommer! Ser ut til at jeg får med meg en sjåfør også, så da slipper jeg å ta toget selv om bilen står på Gardermoen og venter på Maud-mannen. Jeg kommer med en sjåfør med to små i magen :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 ... jeg kan gjette hvem sjåføren er :-) jippi.... jeg er aller best på påskekrimming!
moomy venter nr 2 Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 Det ser ut til at vi klarer og holde oss fris...tør egentlig ikke å si det helt merker jeg:) Men vi prøver! Ringer i morgen om det ikke går!
dritgrei hei hei! Skrevet 17. april 2008 #18 Skrevet 17. april 2008 ikke si ordet du.... bare regn med at dere blir sånn man er når man er sunn og glad i fjeset! ;-)
coscos Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 Hei! Hvis dere tåler litt småhosting fra meg, så kommer lille M og jeg. Er på bedringens vei etter en kjapp forkjølelse, men sitter igjen litt grufs i halsen. Så på baksiden av Aftenposten i dag, og det er jo spådd sol hele uken, digg!
tebekaa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 17. april 2008 Så koselig da! Da blir vi jo ganske mange, ihvertfall hvis vi også teller med de i magen:-) Og dritgrei er jo også med, på sin måte, med sin baby;-) Og litt hosting regnes jo ikke som sykdom, coscos - ihvertfall ikke her i huset. Her går unger ut og inn hele dagen lang, med eller uten hoste. Ses i morgen da, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå