Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Ok,trodde aldri jeg skulle skrive et innlegg om dette, men.... Vi beg m Libero, men etter 2-3 mnder med bæsjing igjennom til klærne flere ganger om dagen gikk vi over til Pampers active fit. I 2 mnder nå har vi vært super fornøyd, tror vi har oppdaget litt bæsj 2 ggr siden vi byttet. I tillegg, siden han er større og spiser mer(kun morsmelk enda), kommer det jo mye mer ut men pampers bleiene fordeler det mye bedre i bleien i tillegg til å suge det opp, i motsetning til Libero hvor alt bare ligger på overflaten uten å trekke det inn i bleien. så til alle dere som irriterer dere over Libero- bytt til Pampers!! Sikkert noen som blir irritert over dette innlegget....
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 koffor skal en bli irritert:-) ? folk har jo forskjellige meninger og erfaringer. her bruke i libero,først for i har alltid hørt om den å dattera mi brukte den,så har blitt en vane :-) å her så funke den ypperlig...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Har bare hørt rykter fra før jeg selv ble medlem her at det har vært bleie-krig her inne!!........og det var ikke det jeg ville, bare egentlig gi et tips!
mamman til to gutter Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Libero fordi vi opplever lekasje med pampers:-) og det var ikke bare gjennom, det var helt opp til nakken selvom ikke det var spesielt mye. Tror det beste tipset er at hvis den bleia man bruker lekker, så bør man prøve et annet merke for det som passer en baby, passer ikke nødvendigvis en annen.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Ja, det er vel sant. Bare fatter ikke at det kan være så forskjell på oppsugingen.....bæsjer unger så forskjellig? Trodde det var ganske likt i starten!
Yo&La+spire Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Vi bruker bare tøybleier og har aldri hatt noe lekasje med hverken bæsj eller tiss:) så eg anbefaler selvfølgelig det;) Bare hyggelig det vel, at folk deler erfaringer? Kan ikke tro at noen kan irriterere seg over det....(men eg vet at på dib er alt mulig)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Vi begynte med libero, men byttet over til first price etter noen her inne sa de var bra Og vi er kjempe fornøyd. Men smaken er jo som baken Delt )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Bleiemerker er som baken, delt.... Jeg har prøvd begge deler, men sverger til Libero. Pampers lakk bare på sidene, selv om jeg brettet ut sperrene. Kom altid bæsj på bodyen på kanten mot lårene. Ikke minst henger stoffet fast i rumpen- må dra forsiktig av. Libero holder på bæsjen, mulig det ikke trekker helt inn i kjernen- men lekker hvertfall ikke på klærne. Har du problem med det merket du bruker, prøv det andre og gjerne i flere størrelser. Skjønner at det er forkjell på de små ungene, akkurat som vi foreldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå