Gå til innhold

Tok en test i dag, tror den var positiv


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok test i dag, pga. mange symptomer, det kom en klar rød strek, men også en VELDIG svak strek, måtte se 3 ganger for å se den, men den er nå dær. Betyr det at den kan være feil, eller er det fordi jeg har lite HCG enda, hadde eggløsning for bare 2 uker siden.. men i såfall hvis jeg er gravid nå, når ca. vil jeg få den, når første mensen dag var ca. 20.3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet veldig svakt på en billigtest, men klart på en CB. Det står vel i bruksanvisningen at du er gravid selv om den ene streken er svak, men du kan jo ta en ny test om et par dager bare for å være sikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en test i dag CB for å dobbelt sjekke, men den sa ikke gravid, vet ikke om det har noe med at det bør tas på morgenen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tror det er altfor tidlig å teste nå, når du hadde mens den 20.3. Ved normal syklus vil det være enda ca 9 dager til neste mens. Den tidligste CB testen er vel 4 dager før mens. Tok du eggløsningstest slik at du vet at eggløsningen var for 2 uker siden? Eggløsning skjer normalt ca 14 dager etter mens. Nå finnes det selvfølgelig variasjoner men..

 

Tror du bør vente til nærmere forventet mens, evt til den ikke dukker opp

 

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla det er ikke tidlig, å en normal sykilus er på 28 dager.. det vil si fra første dags siste mens.. da var det ikke 9 dager til min mens, da var det 4 dager.....

Men anyway vil meddele dere alle at jeg er Gravid :) tok test i mårrest igjenn å den var myyyye klarere enn den første weeeeee

jeg er med i desember klubben :) hihi

det var jeg som skrev det første på denne siden om at jeg lurte på om jeg var gravid osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Fikk en svak positiv test i dag jeg også, en dag over ikm, dukker ikke tr opp i løpet av natten tar jeg en Cb digital i morgen =) Håper jeg og kan glede meg til verdens fineste julegave, med termin på selveste juleaften=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et godt råd, bare vær forsiktig med å stole for mye på CB for den viser ikke gravid dersom du ikke har mye HCG.... jeg tok nemmlig en CB å den viste ikke gravid, mens de med streker viste svak.. å d viste seg at de med strek hadde rett.. for nå i ettertid har jeg fått sterk strek.. mens CB viser noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...