Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 4 brødskiver til frokost og så har jeg glemt å spise! Wæh! Mumser et eple og skal snart spise nå ja Litt spent på hva om det er flere som meg som glemmer å spise
Psyche Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 En skål frokostblanding med melk til frokost. To knekkebrød med smør og fårepølse til "second breakfast" To skiver med leverpostei og makrell i tomat til lunsj. Og etter det har jeg glemt å spise...snart middag nå.
siw*ern Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 jeg har spist en banan til frokost, en bagel med ost og skinke til lønsj, og spiser grøt nå du er ikke alene om og glemme og spise nei... det er et herk å få i seg mat syns jeg
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 To rågrillpølser og en halv vanilje youghurt..hmmm...kanka være sundt det vøtt!!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 en porsjon med risotto gryterett og litt salat, ikke noe frokost på¨meg idag.., glemte det helt,hehe
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 2 skiver til frokost, En banan til lunsj, pasta med tomatsaus og kjøttboller til middag og litt is til desert.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Jeg er så glad i mat, så at jeg skulle GLEMME å spise, forekommer ikke
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Frokost: en halv pakke kjeks Lunsj: en is Middag: pomfri m/ost og dressing åsså lurer jeg på hvorfor jeg er så jævlig feit?!?!?!?! Man er ganske syk i hue da..
Gjest Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Frokost: Skål med Wetabix Lunsj: Skål med wetabix Mellom: Eple Middag: Pizza med biffkjøtt, naaaaaam Mellom: Eple Kvelds har jeg ikke spist enda, ikke sikkert jeg orker da jeg begynner å få influensalignende greier... Og er meget gravid!!! *sukk*
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 to skiver til frokost fem is til lunsj en skive til mellommåltid en dobbel cheesburger og en big mac til middag og nå er jeg skikkelig mett, kvalm og alt det der
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 1 brødskive til frokost 2 pizzabiter til lunsj 1 cheesburgermeny på mac donalds til middag ..urk....når jeg så dette skrevet ned - så blir det ingen kvelds nei ((
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 2 skiver brød 1 horn m/ost og skinke Lasagne, salat og nystekt frøloff
*crap women* Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 knekkebrød til frokost rekesmørbrød til lunch (møtte søstra på jordbærpikene, nam) mellom....ehh glemte jeg, ble kanskje nok med lunch middag : kotletter, potet, saus, grønnsaker å baconmarinert rosenkål....namnam... KOse kveld i kveld, ettersom jeg er borte i morgen bli nok ikke no kveld i dag pga sen middag
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 Sen frokost: B-vitamin, Folat&omega3tablett, 2 speltbrødskiver med leverpostei & agurk. Mellommåltid: 1 kiwi Lunsj: 2 kalde grillede kyllinglår Mellommåltid: 1 sommeris (nammmm!!!) Middag: 2 hjemmebakte poteter med soyasmør, lettrømme og pommesfriteskrydder. Drikke gjennom dagen: 1 liter med Tørst-juice (appelsin&pasjon), halvliter med bonaqua grapefrukt, halvliter med Farris Bris Mango. Kveldssnacks: sukkererter Ganske bra blanding av sunt & usunt synes jeg
hamsterdansen Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 2 skiver med omelett + tomater 1,5 rundstykke med syltetøy Eple Kaffe, vann og vitaminer Gadd ikke dra på butikken i dag, og med en unge som har omgangssjuke og ikke vil ha mat uansett ble det ikke middag heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå