Gå til innhold

Hva har du spist i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

4 brødskiver til frokost og så har jeg glemt å spise! Wæh!

 

Mumser et eple og skal snart spise nå ja :)

 

Litt spent på hva om det er flere som meg som glemmer å spise :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skål frokostblanding med melk til frokost.

To knekkebrød med smør og fårepølse til "second breakfast"

To skiver med leverpostei og makrell i tomat til lunsj.

 

Og etter det har jeg glemt å spise...snart middag nå.

Skrevet

jeg har spist en banan til frokost, en bagel med ost og skinke til lønsj, og spiser grøt nå:)

 

du er ikke alene om og glemme og spise nei... det er et herk å få i seg mat syns jeg

Skrevet

To rågrillpølser og en halv vanilje youghurt..hmmm...kanka være sundt det vøtt!!

Skrevet

en porsjon med risotto gryterett og litt salat, ikke noe frokost på¨meg idag.., glemte det helt,hehe

Skrevet

2 skiver til frokost, En banan til lunsj, pasta med tomatsaus og kjøttboller til middag og litt is til desert.

Skrevet

Jeg er så glad i mat, så at jeg skulle GLEMME å spise, forekommer ikke ;)

Skrevet

Frokost: en halv pakke kjeks

 

Lunsj: en is

 

Middag: pomfri m/ost og dressing

 

åsså lurer jeg på hvorfor jeg er så jævlig feit?!?!?!?!

 

Man er ganske syk i hue da..

Skrevet

Frokost: Skål med Wetabix

Lunsj: Skål med wetabix

Mellom: Eple

Middag: Pizza med biffkjøtt, naaaaaam

Mellom: Eple

 

Kvelds har jeg ikke spist enda, ikke sikkert jeg orker da jeg begynner å få influensalignende greier... Og er meget gravid!!! *sukk*

 

Skrevet

to skiver til frokost

 

fem is til lunsj

 

en skive til mellommåltid

 

en dobbel cheesburger og en big mac til middag

 

og nå er jeg skikkelig mett, kvalm og alt det der

 

 

Skrevet

1 brødskive til frokost

2 pizzabiter til lunsj

1 cheesburgermeny på mac donalds til middag

..urk....når jeg så dette skrevet ned - så blir det ingen kvelds nei :o((

Skrevet

2 skiver brød

1 horn m/ost og skinke

Lasagne, salat og nystekt frøloff

Skrevet

knekkebrød til frokost

rekesmørbrød til lunch (møtte søstra på jordbærpikene, nam)

mellom....ehh glemte jeg, ble kanskje nok med lunch

middag : kotletter, potet, saus, grønnsaker å baconmarinert rosenkål....namnam... KOse kveld i kveld, ettersom jeg er borte i morgen :)

 

bli nok ikke no kveld i dag pga sen middag

Skrevet

Sen frokost: B-vitamin, Folat&omega3tablett, 2 speltbrødskiver med leverpostei & agurk.

 

Mellommåltid: 1 kiwi

 

Lunsj: 2 kalde grillede kyllinglår

 

Mellommåltid: 1 sommeris (nammmm!!!)

 

Middag: 2 hjemmebakte poteter med soyasmør, lettrømme og pommesfriteskrydder.

 

Drikke gjennom dagen: 1 liter med Tørst-juice (appelsin&pasjon), halvliter med bonaqua grapefrukt, halvliter med Farris Bris Mango.

 

Kveldssnacks: sukkererter

 

Ganske bra blanding av sunt & usunt synes jeg :D

Skrevet

2 skiver med omelett + tomater

1,5 rundstykke med syltetøy

Eple

Kaffe, vann og vitaminer

 

Gadd ikke dra på butikken i dag, og med en unge som har omgangssjuke og ikke vil ha mat uansett ble det ikke middag heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...