Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer.. jeg har ikke fot mens 10 dager over. tester og bloprøven har vært negative og jeg sitter her og sliter med og holde humøret oppe hva skjer... hjelp:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

desverre er det veldig lett å utsette mens pga gravid tanker/håp/magefølse osv.Sier ikke at det er dette som garantert er grunnen..Men tror mange kjenner seg igjen når det gjelder dette.Når jeg hadde normal syklus klarte jeg og utsette den pysisk i 17 dager..så er det tankene og følsene som har tatt overhånd hos deg vil den nok komme snart!

En annen mulighet kan være at syklusen din har forflyttet seg,det skjer helt putselig hos mange.

Eller så kan det være at du produserer veldig veldig sent og lite hcg..

Håper uansett det løser seg for deg snart.Grusomt å gå sånn og lure.

Har sykluser på alt fra 40-50 dager så vet åssen det er å sitte å vente og vente.

Tanker og klem

Skrevet

slik har jeg det oxo nå.. er 16 dager over jeg da. ikke noe tegn til noe mensen eller noe.. tester og tester hele tiden men ikke noe skjer da..

tenker ikke noe på det heller det som er litt skremmende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...