Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei Jeg har et litt "ekkelt spørsmål". Jeg fødde for ca 7 mnd siden. Hadde en fin fødsel og alt gikk bra. Jeg har hatt mensen to ganger etter fødsel og jeg går på p-plaster. Men de to gangene jeg har hatt mensen har det kommet klumper sammen med blodet. Det er forholdsvis store klumper og det er ikke bare blod. Det ser nesten ut som huns/kjøtt. Første tanke var selvfølgelig spontanabort. Men jeg har vært flink med p-plaster og ikke slurva. Dessuten synest jeg det er rar om jeg skulle ha tatt spontanabort både i februar og i april?! Noen som har vært borti lignende?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Det er levret blod:) Så blod er det:) Helt normalt er det også Du kjenner at de kommer ut.
siw*ern Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 det er levret blod ja...... det hadde jeg også etter min fødsel... store harde klumper... men slapp av, det er bare kroppen din som renser opp:) det er ingen spontanabort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå