Gå til innhold

Gynekolog....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med x siden jeg var 14 og han 15. Vi har derfor ikke hatt sex me noen andre enn hverandre. Er i dag 22 år, og har aldri hatt behov for å gå til gynekolog. Nevnte for min fastlege at jeg aldri hadde blitt skjekket, og om det var unormalt. Han svarte at nei, så lenge jeg gikk ut i fra selv at jeg var frisk, sp var det ingen hast. fom 25 år ville alle motta innkallelse 1 gang i året (eller var det annenhvert år). For celleprøver.

Så til spm. Jeg ønsker en skjekk for å vite om alt er som det skal. begynner snart å prøve på barn.

Kjenner min fastlege godt, og han er mann. vil ikke gå til han, men han sa at han utførte undersøkelsene selv.

Kan jeg gå utenom han? bare finne et nr til ei dame i katalogen og bestille vanlig sjekk?

Takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik det er med fastlegeordningen, må du iallefall få legen din til å henvise deg til en gynekolog..

Skrevet

Eg har gått til anna lege og fått time. Ingen problem det. Du kan og sei til legen din at du helst vil gå til ei dame, og han vil sannsynligvis forstå det. Personlig så har eg best erfaring med menn, dei er mykje meir forsiktig. ;)

Skrevet

Mange som velger en annen enn fastlegen for GU, skal ikke være noe problem det. Har kun gått hos mannlig lege jeg og er fornøyd med det.

Skrevet

Når du bestiller timen, så seier du at du skal ta ein GU(gynekologisk undersøkelse), og at du vil gå til ei kvinne.

Dei fleste legekontor vil då prøve å finne time hos kvinnelig lege:) Der er også sikkert turnuslegar på kontoret, Og dei har ikkje faste pasientar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...