Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen er det med deg idag?

Her er det full brystspreng og trøtt som en strømpe,lett kvalme av og på..Pms tar overhånd her visst..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!! Har vært på hytta i helgen så så ikke mld. før nå!

Var hos akupunktør på fredag og klagde min nød, hun satte noen nåler for å få igang kroppen så ett par timer senere kom tr.. hehe..

Bedre at den kom enn at jeg må vente leeenge når jeg alikevell ikke var gravid:(

Håper hun har fått litt orden på syklusen så jeg slipper de syklusene på over 40 dager igjen.. det er slitsomt!

Har nå gått til innkjøp av cb monitor så tenker dette blir en spennende pp!!

Hvordan går det med deg?

Hvis du også har fått tr tror jeg Mai er måneden vår gitt:) DA SKAL DET KLAFFE!!!

Skrevet

Håper du har hatt en fin hyttetur:)

så utrolig at akupunktur gjør underverker!!!begynner å bli litt overbevist her jeg sitter,hehe!

Så spenndene med monitoren,ikke lenge til den blir monitor her heller!

Må holde meg oppdatert!!*spent*

Ikke noe TR her ennå,men ingen symptomer heller,så regner med at den er rundt hjørnet(håper på i morgen!!for da har jeg samme syklus som forrige mnd)

Mai er forhåpentligvis måneden vår ja!! :)Krysse krysse!!

Skrevet

Hei!!

Deilig å komme litt bort å tenke på andre ting også innimellom..

Tror ikke jeg noengang hadde fått igjen tr etter p-sprøyte slutt om det ikke hadde vært for akupunktur, det gjør underverker:)

Veldig spent på om monitoren funker jeg å, da kan jeg på en måte ikke unngå å finne el om jeg har det..

Hvor lange sykluser har du da? Håper den kommer imorgen om du ikke kanskje er gravid allerede?? Noen symptomer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...