SommerBris Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Isåfall hvilken uke velger dere å gå? Har litt lyst til å ta en 3d ultralyd etterhvert, men er litt usikker på hvilken uke dere velger å ta ultalyd da???
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg skal ta privat UL i uke 11/12 for å se nakkefolden (om det er fare for Downs). De som vil på 3D ultralyd tror jeg anbefales å vente til uke 28 eller rundt der.
Lova Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal også på UL for å sjekke nakkefold, bla. i uke 12. Har vært på 2 UL allerede. En for å sjekke at graviditeten satt i livmoren i uke 5, og en for å se hjertet i uke 8:).
Tonjepuus89 Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 3d ultralyd er best mellom uke 25 og 32 har jeg fått beskjed om av de som har det tilbudet her i byen=)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg var på ul i uke 23 sist og det var kjempefint:) Da er babyen enda liten slik at det er lettere å se mer av gangen, enn om man venter til ca over uke 30 da man ser mer bilde for bilde. Jeg vil bare si at selvom det ikke ser ut som barnet ikke har Down Syndrom så betyr det ikke at det ikke kan ha noen andre syndromer... Bare husk det, slik at det ikke blir en falsk trygghet.
Promp Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Jeg skal til privat UL til uken, for å se hvor langt jeg faktisk er på vei, for å se et bankende hjerte, og nakkefolden så klart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå