Gå til innhold

Er det flere julidamer igjen her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 17.juli. Skal føde i Skien. Så ikke lenge igjen her nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er da tidlig ute ser jeg ;) Jeg har ikke termin før 31. juli, så er her noen uker enda ja!

Skrevet

jeg er her også en uke til. blir godt å komme seg over til 3.tri, føler at det da er så kort tid igjen:) skal føde på lillehammer jeg. har termin den 18.juli. gleder meg så utrolig mye til lillegutten kommer!! så får håpe tida går fort, og at helsa holder seg:)

Skrevet

Ella 78 og blir gal :) Jeg skal også føde i fredrikstad, men har termin 10 juli :)

Skrevet

14 juli her så jeg har en uke igjen på dette trimesteret. Skal føde på abc ullevål. :)

Skrevet

Skal ha i juli men ikke sikker på når, har termin3 august men skal ha ks så da blir det i juli engang

Skrevet

hei, termin 12 juli så jeg har ikke så lang tid igjen her i 2 trimester.....formen er sånn passe nå som jeg har trappet ned denne uken til å jobbe 50%, ble alt for mye med 100% som sykepleier nå som jeg er "kronisk" trøtt og sliten....satser på å få litt mer energi med mindre jobbing.

Lykke til videre jenter......

Skrevet

Jeg vil være med i klubben: 18.juli er terminen. Skal føde på Rikshospitalet.

Gjest mooby85
Skrevet

Jeg har to uker til her inne. Termin 21.juli:) Gleder meg til 3.tri. Føler mer at det nærmer seg slutten da:)

Skrevet

hei:)

har fortsatt ikke fått hoppe over til 3.tri ennå, har termin 16. juli:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...