Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 For at jeg ikke hadde tatt kjole på dattera mi i bursdagsselskapet vi var i går.. Himmel og hav. Er det jeg som er helt ute, eller går det ikke an å pynte en liten jente en fin topp og bukse?? Hadde jo smykke og sløyfe i håret og alt, syns hun var kjempefin jeg! Ble litt paff må jeg innrømme, hva syns dere`?
Solskinnstrall Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 i all verden???..Man må vel ikke ha kjole på for å være "fin jente". Det var ikke sån at hun har gitt dere en kjole som hun håpet å se på jenta di da? Ellers hadde jeg ikke brydd meg noe om det hun hadde sagt jeg- sikkert blitt like paff men:)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Hva dere kler barna deres i, er alene din og mannen din sin beslutning. Ikke hør på svigermor, synes hun hørtes fin ut i topp og bukse jeg
Ranveig R Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Sjølvsagt kan ein jentebaby vere pynta med fin bukse/body! Ho hadde jo både sløyfe og smykke...? Er jo ikkje alltid vi "voksne" har skjørt/kjole på når vi skal pynte oss heller... Merkelig.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Makan til gammeldags tanke da, at jenter må ha kjole på! Nei kle jenta di som du vil, sikkert kjempefin!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Ganske latterlig av svigermor å henge seg opp i sånt, ja. Har selv en svigermor som kommenterer og er fornærmet hver gang jentungen ikke har på klær hun har kjøpt eller hvis hun leker med andre leker enn de hun har kjøpt. Slemme meg unngår det bevisst etter å ha fått litt for mange stygge og nedlatende kommentarer.
petite fleur Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Det har hun da virkelig ingenting med! Klart jenter kan pynte seg i bukser.....
Gjest Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Lurer på om dette måre være typisk tankegag for svigermors generasjon. Har hørt mange som kommenterer at pittesmå barn liksm ikke var "pent" nok kledd.. Tror kanskje de hadde for vane å pynte opp barna sine som små dukker. Men heldigvis lever vi i nåtida da jenter ikke trengerå se ut som ei prinsesse for å være fin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå