Solskinnstrall Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg har pumpa og fryst en kopp med melk i dag for første gang- og tenkte det kunne være fint for pappan å mate jenta vår en gang snart også Men Så lurer jeg på ...- hvordan gjør jeg når jeg skal servere den? Må jeg tine den først, så varme den i vannbad- eller kan man bare sette den i vannbad og den tiner seg selv der? Kan man putte rester i kjøleskapet igjen- eller er det bare å slå ut?
vi-2 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Her kan du se en link til hvordan man oppbevarer fryst melk: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=29 Jeg pleier å fryse ned melken i plastikkposer ( har fått de, så vet ikke hvor de er kjøpt; lurer om de hører med til Dr Browns flasker)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 MM som er fryst skal tines i romtempratur eller MAKS 37grader.. Jeg setter den som regel i et vannbad med en temp. på 37 grader =) Tint på en liten time Så varmer jeg den opp i vannbad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå