pandabjørn Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 har kjøpt masse fine klær til barna våre i dag, men når jeg kom hjem så ser jeg på en blå og svart genser som jeg kjøpte til Sander der var det en merkelapp som sto Amalie og telefonr hennes, gensern kosta 50,- og den hadde kostet 299,- men den ser jo helt ny ut rett i kantene osv..men kan det være at gensern har vært brukt siden det sto merkelapp inni gensern?? ville dere ringt barnashus å spurt eller bare blåst i det?? håper det er noen som gidder å svare meg
Ksenia & Anjem Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 merkelig!! ja da hadde jeg ringt..kanskje de har funnet den å prøver å selge den? djiises
pandabjørn Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 kanskje jeg skal ringe eiern i steden for barnashus??
sukker-på-tungen Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 ville ha reist innom butikken, og spurt dem hva dem synest. Dei vil nok ta tilbake plagget, for det er jo brukt!!!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Ring barnas hus du. Det er de som er ansvarlige for klærne som henger der.
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde ringt og sagt ifra at de må sjekke når de får inn bytteklær... for de er jo ingen bruktbutikk heller :-)
klg,2 boys now:) Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 sikkert noen som hadde kjøpt den å levert den tilbake.ville gått tilbake til buttiken.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Kan jo være barnet har fått plagget, foreldrene har merket det og endt med å ikke bruke det og da?! Kanskje... Men jeg er skeptisk;)
pandabjørn Skrevet 11. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2008 jeg ringte butikken tidligere i dag og forklarte at jeg hadde handlet en genser bla bla, hun sa til meg at jeg kunne ta med gensern tilbake å bytten den..+ at jeg skulle få noe annet i tillegg.....men jeg vil ha gensern sa jeg......den lukter jo helt ny og ser jo helt ny ut også..men tar med gensern til mandag slik at de får se den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå