Gå til innhold

Dong Quai og Wild Yam?

Anbefalte innlegg

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp*
Skrevet

Hva er dette ? Fant en slags "oppskrift:

Dong Quai 2 kapsel morgen & kveld

Damania 2 kapsler morgen og kveld

Skal tas fra mens slutt til EL - sammen med mat.

Royal Gelly (Bidronning gele)

Multi-vitamin

400 mg Vitamin E

B-komplex

250-mg B-6

50 mg Sink

Magnesium

Skal man spsie alle disse vitaminene? Skjønte ikke helt, hjepl hjepl - syklus på bærtur her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vitaminene er greie, det er omtrent det jeg har tatt de siste mnd, men ikke så høye doser. Skjønte ikke helt hvorfor det står multivitamin først da men. I tillegg ville jeg tatt omega 3.

Når det gjelder Dong Quai og damiana ville jeg tro det holdt med enten eller. Samme med Bidronning gele.

Har du en link til hvor du fant oppskriften "oppskriften"

Her er forresten en link til min "oppskrift" også: http://www.marilynglenville.com/infertility.htm

Så kan du sammenligne. Men jeg har tatt Vitex Agnus Castus, som går mye ut på det samme som Dong Quai og Damiana

Men ser ikke helt grunnen til at du skal ta dette hvis du bare er i 1.pp, Da skal det holde lenge med vanlig dose av multivitaminer/omega 3 og 400 mcr gr folat.

Skrevet

Vel....... nå såg jeg du hadde skrevet syklus på bærtur, da blir det noe annet:-) Da kan du kanskje prøve noe lignende. Evt B6 og Dong Quai og multivitaminer

Skrevet

Syklusen min er alt fra 36 - 90 dager liksom ;-)

Jeg fant den på snartgravid tror jeg det var.. gjorde et googlesøk.. Hehe.. ;-)

Er det noen andre vitaminer som kan hjelpe meg litt? Har hatt en SA 12 mars..

Skrevet

Så vidt jeg vet er det de anbefalte vitaminene du har listet opp allerede. Jeg syns kanskje det var litt vel store doser. Såg du på den linken jeg la ved? Nederst på den siden står også en vitaminoversikt, med litt flere vitaminer og mineraler, men ikke så store doser som på din oppskrift. Og Dong Quai kunne alltids være vært et forsøk

Skrevet

Skal sjekke den nå, hehe.. Fikk en telefon mens jeg skrev så det ble litt surrh er ;-)

Håper noe kan gjøre noe med syklusen min i alle fall. Irriterende å ikke vite når man har noe som helst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...