Gå til innhold

Noen som er sykemeldt?


engelen m/attpåklatt FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 5 fullgåtte uker,men vurderer å spørre legen om SM,pga.BL-plager.Er det flere som er plaget med det så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er det, og vært sykemldt i to mnd.. (snart to mnd) er 11+4 på vei, og hvem vet om jeg kommer tilbake... og jeg har HELT ny jobb... huff..

Skrevet

Jeg er 8 uker på vei og har gått på aktiv sykemelding de tre siste ukene pga kvalme, men har ikke klart å vært mye innom jobben :-(

Skrevet

Jeg var hos legen på tirsdag og ettersom jeg er mega kvalm og neste ikke får i meg mat, sykemeldte legen meg. Skal gå hjemme til 24 april og da skal jeg til legen igjen...... Så da får vi se om hun sykemelder meg lengre eller jeg skal tilbake på jobb..... Jeg er 8 uker på vei og kvalmen er der ennå + at jeg er uttrolig sliten til tider

Skrevet

fikk aktiv sykemelding med engang testen viste positivt. er ennu ikke bra fra bekkenløsnigna fra forrige svangerskap, og den ble værre før testen viste positivt denne gangen. bare håper jeg kan få gå ned på timeantallet. 8,5 timer i helsesektoren er tøft uansett om man ikke løfter noe. det er 8,5 timer i strekk på beina.

fredag klarte jeg 7 timer, lørdag 4 timer, og i dag har jeg ikke vært der i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...