engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Er bare 5 fullgåtte uker,men vurderer å spørre legen om SM,pga.BL-plager.Er det flere som er plaget med det så tidlig?
Miss Dynamite Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 jeg er det, og vært sykemldt i to mnd.. (snart to mnd) er 11+4 på vei, og hvem vet om jeg kommer tilbake... og jeg har HELT ny jobb... huff..
Kikki.rb Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg er 8 uker på vei og har gått på aktiv sykemelding de tre siste ukene pga kvalme, men har ikke klart å vært mye innom jobben :-(
snart_ mamma_ til_ 2 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg var hos legen på tirsdag og ettersom jeg er mega kvalm og neste ikke får i meg mat, sykemeldte legen meg. Skal gå hjemme til 24 april og da skal jeg til legen igjen...... Så da får vi se om hun sykemelder meg lengre eller jeg skal tilbake på jobb..... Jeg er 8 uker på vei og kvalmen er der ennå + at jeg er uttrolig sliten til tider
Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 fikk aktiv sykemelding med engang testen viste positivt. er ennu ikke bra fra bekkenløsnigna fra forrige svangerskap, og den ble værre før testen viste positivt denne gangen. bare håper jeg kan få gå ned på timeantallet. 8,5 timer i helsesektoren er tøft uansett om man ikke løfter noe. det er 8,5 timer i strekk på beina. fredag klarte jeg 7 timer, lørdag 4 timer, og i dag har jeg ikke vært der i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå