Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått opp i vekt av Pergotime?

Skjønner ingen ting jeg. Trener 3 dager i uka, og går turer de andre dagene så sant det er brukbart vær og det passer inn i timeplanen.

Drikker ingen form for brus i ukene, ikke godt. Spiser kunn godt og potetgull i helgene, og brus da. Spiser sunt og variert. Ikke mye på kvelden. Da blir det frukt i såfall. OG ENDA SÅ GÅR JEG OPP I VEKT. Skjønner ingen ting jeg. Siden januar har jeg gått opp 6 kg. Og jeg er egentlig ikke en person som har hatt problemer med vekta tidligere. Alt legger seg på magen. Tidligere hadde jeg en liten valk på magen, nå har jeg 3... Jeg kjøpte brudekjolen min i sept, da var den alt for stor. Regna med at jeg måtte sy den inn ca 10 cm, men nå passer den... Fortsetter det sånn kommer jeg ikke inn i kjolen i august. Og jeg er ikke gravid.

Noen som har noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har også gått opp et par kilo av Pergo.Tatt 4 kurer...

Legger seg også på magen min.Valker og blir oppblåst..

Men jeg tenker slik at jeg SKAL bli gravid uansett,så da gjør det ingenting;)

Jeg spiser det jeg har lyst på:)

Slanke bort magen etter fødsel,tenker jeg.

Høres ut som om du er flink med kosthold og trim,så da er det vel rett og slett bi-virkninger av denne Pergoen.. Ikke moro.

Men går seg nok til skal du se:)

Skrevet

Jeg er ikke veldig flink til å spise til faste tider. men det går heller ikke pga jobben min.

Tidligere spiste jeg og drakk akkurat det jeg hadde lyst på. Trengte ikke tenke på vekta i det hele tatt.

Jeg tekte at kjolen var litt stor når jeg kjøpte den, men at det ikke gjorde noe for jeg skulle jo bli gravid. Hehe...

Skrevet

Er ca 4 år siden jeg giftet meg,og fikk kjolen spesialsydd til meg:)

Enkel og vakker.

Men kan jo bare drømme om å komme inn i den nå..

Men tar vare på den.Kan jo gjøres om til dåpskjole eller noe;)

Skrevet

Jeg MÅ komme inn i kjolen. Kjøpte den på salg til 7000.Og damene på brudesalongen holder på å sy på den nå. Ordna slepet sånn som jeg vil ha det. Kommer på ca 3000. Så hvis jeg sier nå at jeg må ha en ny kjole tror jeg samboeren klikker. Hehe...

Men skal nok gå. Tror ikke jeg blir gravid med det første, har jo prøvd i 17 mnd nå... Og hvis jeg blir gravid nå, er jeg 23 uker å vei, regner ikke med at magen blir så stor innen det. Men ikke godt å vite da. Det er jo så forskjellig fra person til person og hvordan babyen ligger.Jeg er liten da, 167 høy og nå 57 kg... Tynn alle steder utenom magen... Hihi... Ser nesten ut som at jeg er gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...