trinebeate Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Er det best å få gjort det hos tannlege, gjøre det selv eller få gjort det andre plasser. Hva koster det? Er dere fornøyd?
ChellBell - har født! Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Det beste er å få gjort det hos tannlegen. Det gir det beste og lengste resultatet. Hjemmeprodukter kan skade emaljen og ødleggen den for godt og så sitter du der med brune tenner :/ Jeg har bleket tennene med Zoom (lysbehandling) og fikk veeeldig bra resultat! Betalte 4000 kr for det, men det var verdt alle pengene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå