Gå til innhold

Noen som er sykemeldt?


engelen m/attpåklatt FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått BL igjen,så det verker nederst i ryggen.Selv om det er kjempetidlig enda,vurderer jeg å spørre om en sykemelding.Er bare 5 fullgåtte uker,men er helt ferdig etter en dag på jobb(jobber i helsevesenet).Men så kommer den dårlige samvittigheten da..Uff,ikke lett det her.

Har tross alt 2 andre barn også,hvor langt skal en strekke seg,uten å få dårlig samvittighet?

Ingen på jobb vet det enda,og ikke vil jeg si det så tidlig heller i tilfelle det ikke går bra.

Hva syns dere,damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener det er viktig å ta hensyn til kroppen, så hvis bekkenet krangler etter en dag på jobb, er det verdt å vurdere tiltak. Jeg vet ikke hvordan arbeidsplassen din er, men er det mulig med tilrettelagte oppgaver? Er jo mulig med delvis SM også. Legen sa i januar egentlig at jeg burde SM meg 50% ved ny graviditet grunnet SA sa, men har valgt å være på jobb og heller ta det med ro. Har info arbeidsgiver om SA sist og ny graviditet, så kan styre mye min egen arbeidshverdag. Jobber i helsevesenet jeg og, men jobber dagtid, og er ikke i turnus. Styrer selv hvilke avtaler jeg lager. Vært flink til å stresse før, men veldig bevisst på å ta det med ro nå som jeg er gravid igjen :). Har tatt fri i dag, og veldig godt å være hjemme. Forbreder 4årsdag i helga, så har nesten jobba hardere hjemme enn jeg ville gjort på jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bli aktiv SM vist det ikke skal gå ut over de andre på jobb.Jobber på sykehjem,med mange tunge løft iløpet av ei vakt.Så det heter på fint tilrettelegging,men da blir det automatisk mer på de andre.Det er ikke rett det heller.Ved aktiv SM går jeg på topp,så da blir det litt lettere å tilrettelegge oppgåver.Skal snakke m legen om det,og se hva vi kommer frem til.Lykke til m 4-års dagen i helga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...