Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Opplevde dette et par ganger og lurer veldig på hva det kan väre.. Jeg begynner rett og slett å skjelve, hele kroppen, som om jeg fryser skikkelig, selv om det er ikke kaldt og jeg ligger under dyna. Begge gangene skjedde det etter at jeg hadde lagt meg på natta. Kommer ut av det blå og hele kroppen rister. Blir som noe slags ukontrollerte muskel sammentrekninger. Og kroppen er varm, ingen feber o.l. Begge gangene opplevde jeg å få diarè, vet ikke om det har noe sammenheng el at det kommer pga at jeg blir så stressa. Har ikke vondt noe sted, men jeg blir veldig redd når det står på, anspent og da blir det sikkert extra. Varer i ca 30-45 min. Bör jeg ringe til legen? Er så redd for at jeg har fått en sykdom, er ellers frisk bortsett fra påvist jermangel..Jeg opplever ikke noe smerte el "at jeg blir borte" på noe som helst måte.. Dette bekymrer meg veldig, tenker på det hele tiden, hva det kan väre, ha en liten baby å tenke på også.. Huff....
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Synes dette høres litt psykisk ut, jeg. Ikke det at jeg tror du har store psykiske problemer, men ofte kan man få fysiske plager når man sliter med det psykiske. Dette kan selvsagt også bare være en stressreaksjon. Det er nok det mest logiske. Også med tanke på at du fikk diaré.Det kan og ha noe med stoffskiftet å gjøre. Jeg fikk skjelvinger da jeg slet med det. Betill for sikkerhets skyld en legetime. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Kanskje..fölte meg litt deppa för det begynte.og jeg blir extra stressa fordi jeg har en liten baby..tenk om jeg er syk, hvem skal ta seg av min lille sönn:( Sikkert helt dumt å tenke slik men etter at jeg fikk barn så tenker jeg mye på hva som kan skje...som oftest noe fält.. La ut dette i en annen nettside, en som skrev at jeg burde sjekke meg for epilepsi, da ble jeg ENDA mer stressa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå