Gå til innhold

Hvilke våtservietter bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker klut og vann hjemme. Men på tur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Kjøpar Mesoft kompressar på apoteket og dypper dei i vatn. Vel 20kr for 100 stk, kjempemjuke og akkurat passe store.

Skrevet

Jeg bruker mesoftkompresser og vann + litt olje..Jeg blander dette og legger de i en tom våtserviettpakke som jeg kan åpne/lukke!! Denne bruker jeg hjemme, og tar med på tur! Kjempe bra og skånsomt for den lille stumpen:) (Jenta mi reagerer på vanlige våtservietter!)

Skrevet

Hjemme bruker vi klut, men på tur bruker vi Neutral sin.

Skrevet

hjemme bruker vi mesoft og vann/olje... på tur bruker vi anglemerket fra coop....

Skrevet

bruker pampers sine uten parafyme.Har testet dem med ph.jeg avslutter som regel og skylle den siste i vann og gå over med:)

Skrevet

Versegod å arrester meg:

Natusan Sensitive

men kun på tur og sann når vi ikke er hjemme, eller om mye bæsj om natten.

Men er det hjemme tørker jeg med vann på tørserviett etterpå. Ellers går det i tørrservietter fra Euro Shopper som jeg væter og har olje på.

Skrevet

Bruker de som er billigst der og da, helst under 0,21 pr stk:) Bruker de uansett aldri direkte på huden, skyller de i varmt vann før bruk. Må være ubehagelig å få de direkte på huden når de er så kalde...

Skrevet

Bruker de våtserviettene jeg ser først på butikken. Natusan akkurat nå!

Skrevet

Klut og vann hjemme og ute:) Helst bambus for det er så myyyykt...(hehe...ja, bare det beste til min baby. Til mitt forsvar er de miljøvennlige og fine, selv om de er dyyyyre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...