Gå til innhold

Da har vi fått noen svar ang mamma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ondarta magekreft, men vi veit ikke mer.dette blir tøft....Kjenner jeg er på randen av å freake ut.Får kanskje svar på prøvene på mandag og vite mer da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi oi oi oi oi kjære vene deg, dette blir tøft!

Jeg kan ikke si mer enn at jeg håper dere klarer å være nær hverandre den tida som kommer!

God klem fra meg!!!

Skrevet

Uff, stakkar dere! Skjønner godt at du er på randen nå, for dette er brutale nyheter. Også du som nylig har mistet pappa'n din! Dette fortjener du virkelig ikke.

Sender tusenvis av trøsteklemmer, og håper dere er gode på nærhet og omsorg der du er.

Skrevet

Kjære Idefix!

Dette var vondt å høre. Sender mange tanker til dere nå,og håper du finner trøst og nærhet i de rundt deg.

Mange varme klemmer fra

Skrevet

Dette var trist lesning! Med deres historie er en sånn beskjed ekstra tøff. Håper det er noen rundt deg som hører på deg slik at du slipper å frike ut. Ellers kan du jo selvfølgelig bruke oss her inne som en mager trøst. Sender mange gode tanker og håper de nye svarene kan berolige litt i en vanskelig situasjon.

Skrevet

Klemmer mer på deg her også, og sender lys og kjærlighet til dere alle. Det er tøffe dager som venter og jeg håper dere finner styrken dere trenger i hverandre fremover. Sjokket trenger litt tid, men du har vært i dette før og vet jo så altfor godt hvordan det er...

Skal be for henne og for dere allesammen....dere trenger all styrke dere kan få nå...

Varme og digre trøsteklemmer

Skrevet

Sender deg en STOR og VARM klem.

Skrevet

Dette var trist å høre. Håper dere klarer å holde motet oppe i denne vanskelige tiden.

Sender varme tanker til deg og familien.

Skrevet

Føler med deg!

Det som nå er dumt ved siden av beskjeden er at d - typisk nok - kommer på en fredag, sånn at man må gruble hele helgen.

Huff, ikke greit!

Skrevet

Dette var ei tøff beskjed å få...merkelig korleis nokre familier ska få alt. Du og familien din har ei tøff tid framover, men det veit du vel desverre fra det som skjedde med din far. En lege på Åse sa til min mor at ang kreften so er det masse gode nye behandlingar heile tida, og dette har vore godt å tenke på oppi alt det vanskelige, at det er dyktige folk der ute. Vil sende masse ønsker om at alt går bra, håper prøvene som er tatt viser at ho kan bli frisk av denne dritt-sjukdomen. Ja for det er det, det syns eg, vi har mista alt for mange. MEN! det går heldigvis også ofte bra!!

klem fra meg.

Skrevet

Kjære Idefix

Dette var da kjedelige nyheter.

Får håpe svarene dere får på mandag kan gi dere gode svar

Jeg får ikke gjort stort annet enn å sende dere mange gode klemmer og håp om at dette skal går bra.

Tenker på dere.

Klem fra

Skrevet

Dette var skikkelig trist lesning! Det var jo ikke det dere ville høre nå...

Håper dere klarer å finne støtte og trøst i hverandre, slik at utfordringene som dukker opp kan håndteres etter beste evne.

Sender deg og dine styrke til å stå i situasjonen, og gode tanker og trøstende klemmer sendes også!

Skrevet

Forstår dere er i sjokk. Husker hvordan det var når mamma fikk brystkreft. Ventetiden på resultater, operasjon og prognoser var fryktelig. Fikk en masse støtte fra jentene her inne. De er godt og få lufte tanker og følelser... Føler så med dere....Stor klem fra meg

Skrevet

Så vondt!! Like vondt er usikkerheten og tiden rundt prøver og behandling! Krysser fingrene for din mor og håper hun er blandt de som klarer seg fint!

Skrevet

Dette er en forferdelig beskjed å få. Håper dere får en god og effektiv behandling som tar knekken på denne lumske sykdommen. Dere får ta godt vare på hverandre i denne tiden. Det er jo ikke bare den som blir syk, men hele familien som blir rammet. Sender masse trøsteklemmer til dere.

Skrevet

Jeg vil du skla vite at tankene mine er hos deg mange ganger om dagen!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det var så stille her i kveld, så jeg har bladd litt bakover og fant denne i dag.

Ville bare si det at naboen min fikk samme diagnose for 13 år siden og er frisk som en fisk i dag!

Håp er det viktigste dere kan ha, og det er altfor tidlig å kaste inn håndkleet ennå selvom det er tøffe tak foran dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...