Zupermam Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 husker ikke helt fra sist gang... men er det farlig, bør man unngå å male, ( må pusse opp en del..).. noen som vet?
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg ble anbefalt å ikke male! av legen min, en kompis-lege og flere venninner. Satte hele jobben til min kjære, som måtte pusse opp alene - men får spa-hotell opphold som trøstegave av meg!
Nr2iNovember Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg både har malt og kommer til å male senere i svangerskapet.Hvis du lufter godt ut, og kanskje tilogmed bruker maske går det nok kjempefint å male!
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 til venstre på siden her står d under fra uke til uke, under uke 4 at man bør unngå maling. jeg spurte jordmor om d samme for å være helt sikker, og hun anbefalte meg ikke å male. hun sa også at d måtte luftes godt ut etter malingsarbeid. synd for samboeren min, men vi vil ikkje risikere noe. ring jordmor eller lege hvis du er usikker, så får du nok svar.
Lova Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg skal male i helgen, men det er med Livos naturmaling. Den er helt uten kjemiske stoffer og løsemidler, altså heeelt trygg for gravide. www.naturmaling.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå