Mersa og gutta <3 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hvor finner dere fine hodeplagg til sommerbruk? Vil ha bøttehatt (heter det det?) og cap med skygge i nakken. Og UTEN dødninghoder, nagler, eller superhelter!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 har aldri hatt problemer med og finne bøttehater uten superhelter osv. handlet på bogerud i fjord
## lille blomst ## Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Så de hadde fått inn capser med skygge i nakken på hm. Så ikke så godt på de, men tror de var ensfargede. Går an å ta en titt :-))
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Bogerud har vi ikke her...Kanskje høre med min mor om hun kan besørge det... Har ikke lett masse foreløbig, men ikke funnet i str. 2 år som passer, de er for små eller alt for store :-S
Sjefsmegga Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Skal finnes det, sjekk diverse barneforetninger framover....bør vel komme snart hvis det ikke allerede har gjort det.. Hadde mange sånne til sønnen min for noen år sia...skal vel gå ann å finne sånt i dag også, helst i sesongens motefarger. Jeg hadde i kakitoner, offwhite, lyeblått.... Lurt å velge i LYSE farger...siden det skal svale et varmt hode og ikke koke det ;-)
MissBenz Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Her er en fin fiskehatt på HM http://shop.hm.com/no/?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_BAB_ACC
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2008 Hadde ikke fått inn her i går, men da kommer det gjerne snart :-) Flott!
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2008 Kanskje jeg bare var litt tidlig ute med å lete etter det, så nemlig bare en svart med dødningehode på i hans str. Ikke særlig sommerlig kan man si!! Som du sier må det være lyse farger, er jo sommer! :-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2008 Den går bare opp til str. 86 så er nok for liten. Men ellers takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå