Førstespire27 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 http://www.barnetrend.no/index.php?main_page=index&cPath=16
Buble Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jeg har den svarte t-shorta:-) *Elsker elsker*
*tornerose* Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Åhhhhrrrr jeg og bestilling på nette altså.... får det ikke til og det er så frustrerende!!!! Får jeg en form for bekreftelse på email når jeg har bestilt??... har ikke peiling jeg nå om jeg har bestilt eller ikke... kom på den visadelen der jeg oppga kortnr og sånn... også kom plutselig nettbanken opp der jeg måtte angi både sikkerhetskode og passord... oxå forsvant hele greia???? HELP!!!! ) someone??
Gjest Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Hei Du får en bekreftelse på mail så fort bestillingen din er gått igjennom ja :-) Det at du får opp nettbanken, høres ikke helt riktig ut. Prøv igjen. Du skal ikke oppgi pin-kode eller sikkerhetskode, bare legge inn kortnr, utløpsdato og de tre siste sifrene på baksiden (husker ikke hva det heter). Disse t-shirtene og genserene er kjempegode :-) jeg er veldig fornøyd, også er det litt moro å ha de også ;-) Lykke til
*tornerose* Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Der fikk jeg det til :-) Det gjelder å ikke gi seg har jeg erfart, hehe ) Og takk for at du tok deg tid til å svare lykkeliten ) Vet du noe om hvor lang tid det tar i postgang? Reiser til syden om 2 uker og hadde vært litt kos å hatt de med meg dit ) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå