to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 vet det har vært 1000 innlegg om detta før, men har liksom ikek fulgt med ble strippa idag.. så nå er jeg spent! Det funka for meg sist gang... da satte fødselen igang dagen etter! så *tvi tvi meg*
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 jordmora på sykehuset tok å grafsa godt inni meg.. tar tak i livmortapen og tøyer den.. ikke akkurat behagelig, men absolutt verdt det!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Ble strippa 2 ganger sist, første gangen virket det jo da tydligvis ikke, andre gangen satte det i gang fødselen. Lykke til, håper det har virkning!!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg har oxo blitt det idag:) Huff var ikke noe godt men synes det var fort gjort,trodde dem holdt på i det uendlige jeg men hele greia tok jo ikke mere enn 2-3 min. Samme med deg el? Åh er skikkelig spent på om det hjelper noe da;)
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 11. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2008 det gikk veldig fort ja =) var mer ubehagelig enn vondt syntes jeg... men var innstilt på at det skulle gjøre helt vanvittig vondt da... det var det sist gang synets jeg lykek til du også =) =) =)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Hva er grunnen til at dere blir strippet. Kunne godt tenkt meg det jeg og da jeg har så sinnsyk bekkenløsning og høyt blodtrykk. Kan jeg si til jormora mi at hun skal stippe meg????
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Hei polly ser du har fått svar over:) To tette: Har du merket noe? Jeg har noe blødning men ikke noe anna:(Vet ikke om jeg kan forvente meg noe mere da i løpet av kvelden jeg??
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 11. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2008 hei aprilmamma86 det renner blodblandet slim hele tiden... masse hver gang jeg har vært på do. håper kanskje vi er i gang med ekte rier nå =) hvert 12.minutt nå, så satser på det kommer seg!!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Åh din heldiggris!!!! Slutta og blø oxo,men kjenner har sinnsykt nedpress... Håper det går din vei ikveld da,masse lykke til,må fortelle åssen det går,hvis du vil:)
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 12. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2008 æææ... sitter fortsatt her med rier! 7min mellom dem nå.. detta tar tid, men er iallefall igang! får håpe vi drar inn på føden om noen timer!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Masse lykke til:) Håper du er der nå Her er det ingen forandringer:( Buhuuuuu,synes masse synd på meg selv:(
Janiks 2 barns mor :D Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 Jeg ble strippet på mandag... Slimproppen min gikk på tirsdag etter en hel dag med maserier, men ellers ikke merket noen ting... Hadde 2 cm åpning før hun strippet og var godt moden Håper det skjer noe her snart.... Og lykke til hos dere
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 skal inn og strippes på sykehuset den 22april.ble strippet siste men første mann rundt 02.30 og gutten var ute dagen etter.Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå