marien - FØDEKLAR! Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Det virker som om alle her inne springer på do konstant. Er det bare meg som ikke har merket økt tissetrang, eller finnes det flere særinger som meg? Jeg sover fra jeg legger hodet på puta om kvelden og til vekkerklokka eller minstemann vekker meg om morgenen.....
marien - FØDEKLAR! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Godt å høre.....Trodde jeg var den eneste;)
oktoberjentene;) Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Ikke jeg heller.. var aldri oppe om natten når jeg gikk gravid sist heller så du er nok ganske normal ja.. eller så er jeg også unormal hihi
marien - FØDEKLAR! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Tror egentlig vi kan kalle oss heldige som slipper den ekstra fartinga!
Myra Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Har lurt på det samme. Har samme selskapsblære som før og jeg drikker mye vann.
Gjøkeredet③ Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Jeg merker absolutt ingenting på dagene, men må opp å tisse nesten hver natt.. Det er jo litt nytt, pleier som regel å sove hele natta lang.. Men jeg har heller ikke noen særlige symptomer, bortsett fra ømme bryster, så det er godt å høre fra dere som ikke har mye symptomer også..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Jeg flyr på do hele tiden nå. Sist måtte jeg på do en gang om natten, men ikke noe mer helt til det siste! (Bortsett fra da riene startet. Da måtte jeg tisse ca hvert 10. minutt!)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Jeg har bare hatt en dag hvor jeg har løpt på do hele tiden. De andre dagene har det ikke vært så mye, jeg antar at hormonene var litt ute av kontroll da. Jeg har lest at det er hormonforandringene som fører til økt vannlating i begynnelsen av svangerskapet. Det er sikkert forskjellig hvordan hormonene øker, for noen går det kanskje mer i rykk og napp. Jeg tror ikke jeg tisser mer nå enn før, men før drakk jeg en del kaffe. Jeg merker derfor normalt ikke noe særlig forskjell, noen dager føler jeg at jeg er på do for lite i forhold til hvor mye væske jeg har drukket. (hvor blir det av?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå