Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Altså hvor mange grader? Han har jo nesten hatt lue hele livet, utenom de varmeste mnd i fjor sommer så synes det er vanskelig å bedømme når vi skal droppe den. Tenker på vindløse dager
MammaLinda Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Nei det der er veldig vanskelig. Men jeg har hatt lue på min gutt hele sitt liv, føler det er viktig hele året igrunn, sommeren også med tanke på sola. Men da går det jo fint ann med et skaut, caps eller noe lett hode plagg.. trenger jo ikke være noe som går ned på ørene om sommeren, er jo gjerne der det blir varmt for barnet.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg vet heller ikke. Har også brukt lue hele tiden til nå, han er 13 mnd. Men ser for meg at jeg kanskje vil bruke caps o.l når det begynner å bli en 15 grader kanskje (vindstille, for vinden kan jo være sur). Men er jeg helt bak mål da?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Tror jeg kommer til å bruke en tynn lue til det blir skikkelig varmt i været. Får bare prøve oss frem litt:)
Mamma til to tette Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Nå bruker jeg tynn ullue, vil gå over til tynn bomullslue etterhvert. Han har masse hår og er i tillegg varmblodig så vil nok merke når det blir tid, som at han er helt svett i bakhodet.
wirre;o) Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Selv på vindløse dager vil jeg nok velge å beholde luen ut mai iallefall. Skummel denne vårluften, sa alltid bestemor.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Jeg tror bestemor har rett, vi kommer til å beholde tynn lue til ut mai tenker jeg. Må jo se an, men det pleier jo bare å være solen som varmer om våren, og kommer det en sky så blir det bikkjekaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå