Gå til innhold

Mor & barn undersøkelsen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere med på den?

Sitter her å krysser og krysser av. Den er rimelig omfattende,og jeg morer meg litt over hvor opplagt noen av spørsmålene er i forhold til hva de er ute etter. Har ihvertfall funnet ut hva han ikke har og feiler,og at jeg definitivt ikke sliter med en spiseforstyrrelse.

I såfall må det være en senil bulemi...spiser og spiser,men glemmer å spy ;)

Og så var jeg litt i tvil på hva jeg skulle svare på "hører barnet etter når du snakker til det" Haha....kunne kjapt svart nei....men det var nok ikke det de er ute etter :))

Blir spennende å se resultatene av dette om noen år.Særlig på kosthold og også vaksiner kan de finne ut endel tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i utgangspunktet med på det der, og jeg klarte å opprettholde deltagelsen en stund, men til slutt ble det ikke noe av... Nå er det så lenge siden jeg har svart at jeg ikke kan tenke meg at mine svar har noen hensikt lenger :-)

Jeg er dritimponert over at du klarer å følge det opp!

Skrevet

Jeg er med, både når det gjelder lillebror og minstesnupp. Mange spørsmål, men forskning er viktig synes jeg.

Skrevet

I`m in:-)

Skrevet

Jeg er så enig altså... forskning er viktig, men usj så vanskelig å følge opp. hadde de dukket opp her og intervjuet så skulle jeg nok klart det ;-)

apropos å holde noen i ørene... say no more :-)

Skrevet

Under graviditeten svarte jeg på spørreskjemaene nesten før jeg fikk de hjem i postkassa.

Etter at Lykketrollet ble født svarer jeg, men overhode ikke i samme tempoet. Svarer gjerne når purring med nytt skjema kommer....

Tar ulike vitamintilskudd - etter behov, humør og lommebok! Blir litt sprø av de skjemaene som skal ha navn på alle vitaminer etc man tar. Da blir det plutselig mye jobb!!!

Skrevet

Jepp, eg er med! syns det er viktig med slike ting, sjølv om det er en del spørsmål som blir litt komiske der og då...

-men så likar eg å sitte å fylle ut skjema eg då... når eg kan gjere det når det passar meg.

Skrevet

Jeg er også med. Er jo også en av de som driver å ta navlestrengsblod og blodprøve fra mor etter fødselen. Skal foresten på et foredrag der de kommer med noen resultater fra undersøkelsen i mai. Skal skrive et lite referat hvis dere ønsker?

Skrevet

ja takk!

:-)

Skrevet

Ja takk,veldig gjerne :)

Gøy å høre hva som kommer frem av denne forskningen.

Skrevet

aa, men så blir det så... ;-)

Jeg kjenner at jeg er ganske flink til å snakke svensk, men blir sprø av at jeg ikke kan skrive .... jeg tror jeg må melde meg på et svensk grammatikk-kurs ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...