Gå til innhold

NOEN ERFARINGER MED PERGO-KUR?? (Samme som "bli gravid")

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal beg på pergo-kur neste mens hvis ikke jeg får el denne perioden.

Er det noen som har prøvd pergo-kuren? Hvordan opplevde dere det??

Håper på svar. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

gikk på en pergo kur.. klaffet på første forsøk :) merket ikke noe bivirkninger av tablettene.. men kjente godt den dagen jeg hadde eggløsning.. tror jeg hadde sex dagen før og dagen etter....

har ikke så mye å skrive egentlig.. men ønsker deg masse lykke til :)

Skrevet

Hei.

Takk for svar. Står flere steder at det er vanlig at det klaffer første kur, så jeg krysser fingrene. :o)

Det gir jo selvfølgelig håp å høre om sånne historier som dine, så tusen takk for at du delte det med meg. :o)

Og lykke til videre.

Skrevet

Hei!

Med oss klaffet det med pergokur på første forsøk:)

Kjente at hormonene påvirket humøret, men ikke verre enn at man fint tåler det!

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar.

Så gøy å høre om enda en som det klaffet for ved første forsøk! Kjenner jeg får litt mer håp med engang...

Lykke til til deg også. :o)

Skrevet

Ikke for å ta motet fra deg, men bare så du skal være litt forberedt andre veien også... Må bare si først at jeg nå er gravid med nr 2, og begge ble til med Pergo.

Da jeg begynte på den aller første pergokuren var jeg ikke forberedt på bivirkningene i det hele tatt, hadde jo lest om de, men hadde aldri trodd det skulle bli så gale... Jeg hadde skikkelig vondt i magen, blødde som en foss de første dagene, var uggen i hele kroppen, hetetokter, og ble helt psyko i hodet. Hisset meg opp for den minste lille ting, var glad det ene øyeblikket, grein det neste... Typen og jeg har vel aldri krangla så mye som under den kuren... Når det er sagt, så var jeg bedre forberedt på neste kur, så da gikk det mye bedre. Bivirkningene har dessuten avtatt litt for hver kur jeg har hatt. Første runde med kurer ble jeg gravid etter 3.kur, denne gangen ble jeg gravid etter kur nr 2.

Ønsker deg masse lykke til!:-)

Skrevet

Hei. Takk for svar.

Greit å høre alle typer historier, så jeg er bare glad for innlegget ditt.

Er forberedt på at det kan bli noen heftige dager og gruer meg selvf litt til å sette igang med dette. Men samtidig er nytt håp om en ny liten spire overskyggende...

Skrevet

På besøk fra 2. trimester.

Gikk ikke så fort for oss, dessverre, men etter å ha gått på Pergo i ett år omtrent satt endelig spiren! (Annehver måned med kur...) Merket noen bivirkninger som å bli smådeppa, litt humørsyk, sliten, men ikke verre enn at det absolutt var verdt det! Nå er jeg i uke 27.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også veldig god erfaring med Pergo. Gikk på èn kur og ble gravid i pause mnd. Det var ganske nedtur da det ikke funka rett etter kuren, men det er viktig å huske at man har en pausemnd. fordi hormonene virker neste syklus også.

Jeg hadde ikke noen bivirkninger som jeg kan huske. (Var vel generelt litt usatbil i den tiden). Det var nemlig forrige svangerskap.

Denne gangen gikk det av seg selv gitt.

Så nå blir det en baby i 07 og en i 08 :-)

Skrevet

Hei.

Takk for svar til dere.

Jeg er veldig spent nå, beg sanns den første pergo-kuren rundt 28. april...

Skrevet

Hei hei

Med førstemann tok jeg to pergokurer , uten at det lykkes. (men ble jo gravid til slutt fordet , hehe ;-) )

Nå klaffet det på kur nr 2.

Hadde ingen bivirkninger utover litt hetetokter pluss synsforstyrrelser som varte de dagene jeg tok tablettene.

Lykke til!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...