inns Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 jeg har funnet en pakke på internett med vogn,seng,bilstol,ullpose,reiseseng stellebord og alt tilbehør til det for 8000. jeg har nå fått tlf fra svigermor som vil kjøpe alt dette til oss og vi har selv fått bestemme farger og sånn. men jeg synes det er mye penger for henne og har sagt at jeg får jo engangsstønaden så vi kan kjøpe det selv. men hun sier at da har vi bare mere penger til de andre tingene vi måtte ha lyst på. vi har sett på flere vogner men det var den pakken vi likte best. jeg har verdens beste svigermor, og hun blander seg aldri i noe hun ikke blir spurt om. det er hennes første ordenltig barnebarn da jeg har 3 barn fra før så skjønner jo at hun gleder seg. men er jeg urimelig når jeg sier vi også kan betale?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hvis hun virkelig ønsker å betale dette og har råd til det,så kan du skuffe henne enormt med å si at du ikke vil ta i mot.
polarn & pyrene Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Har hun råd og så gjerne vill det hadd jeg latt henne få betale faktisk.
Mamma`n til Trym Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Helt enig! Ta imot det!! Du får nok å bruke penger på og det er andre ting du også trenger i tillegg til den pakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå