SexyLubben =D Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg kjeder meg STORE deler av dagen... Og lurer på om dere har noen forslag på hva man kan gjøre når man er hjemme i permisjon?? For det er jo begrenset hvor mye man kan rulle rundt på gulvet med lillegutt, og støvet får ikke tid til å legge seg før jeg har tørket det bort... Kan gå en tur, men det fyller jo ikke hele dagen. Alle jeg kjenner jobber jo nå. Tror jeg trenger en hobby..hmm..
___ Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Har du hage eller balkong så kan du beggynne å så og gjøre abdre ting der. Jeg skal ut å plante salat om en time. Det er hyggelig arbeid det, å få de første grønnsakene i jorda.
MegOgAlleMine Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Vasker, rydder, skriver bachelor oppgave, gjør lekser med ungene, leiker, kjører til diverse aktiviteter, lager mat, leser til muntlig, søker på jobber...kunne tenkt meg bedre tid
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg har vært hjemme med mine barn i 3år nå:)og må si at e koser me masse. I begynnelsen kunne det være litt trasig og kjedelig:)men nå skulle e ønske at døgnet hadde flere timer hehe:)alltid noe som må gjøres ja. Har en del hobbier i tillegg:)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg lagde riktig fancy mat (proevde ut masse nye oppskrifter), bakte en del og strikket til den store gullmedalje. Saa ble plutselig poden stor nok til at det var goey aa leke med ham, og da var plutselig saa mye mindre tid til aa kjede seg :-)
2nj♥ Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Da jeg var hjemme i permisjon gjorde jeg....: -trente på treningssenter -babysvømming -lagde album -gikk turer -shopping -kafe-treff, barseltreff, venninnetreff og -besøk osv. Iallfall så gikk dagene altfor fort, så nå har jeg vært i jobb i 6 mnd alt :/ Kjedet meg aldri. -Nå kjeder jeg meg da, men bare på rolige nattevakter. Ellers går dagene i ett og døgnet har altfor få timer
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Komme og ikke la støvet legge seg her også? Jeg rekker nemlig ikke å tørke støv.
line_n & sara Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 har du ikke barselgruppe? jeg bor i oslo, og her er det masse barselaktiviteter! babybio, museumer holder omvisninger for mammaer/pappaer med baby i bæreseler, babysang, babytrim, barselvennlige kafeer, etc og så prøver jeg å få tid til min gjenopptatte lidenskap, strikking! lager også album, og egen babybok.. alt dette tar masse tid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå