Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg har for meg at jeg er imot at mai skal være årets fineste måned, når de fleste mennesker sier at de syns mai er årets fineste måned så har jeg bestemt meg for at juli skal være årets fineste måned. Det kom av da jeg var barn/ungdom så hadde jeg alltid ferie i hele juli. I både Norge og Belgia så var det sommerferie på skolen i hele måneden juli. Jeg elsket å ha ferie, mens mora mi sa at ho likte ikke at jeg hadde ferie fordi da gikk jeg oppi henne hver dag hjemme og det likte ikke ho. Jeg ble blodig fornærmet på mora mi som mente at jeg ikke hadde godt av å ha ferie, fordi jeg elsket ferier og så alltid veldig frem til ferier og grudde meg alltid til skolen skulle begynne igjen. Juli var i alle fall ynlingsmåneden min som barn. Da jeg var tenåring så hadde ofte faren min ferie fra jobben sin i hele juli, og da ble det litt for mye alkoholdrikking hjemme. Ofte drakk han seg full litt for ofte i juli, og det var utrivelig. Hva syns dere om jeg er imot at mai er årets fineste måned, at jeg skal ha min egen måned som er favorittmåneden min når det er en norm at mai er årets fineste måned? Det er vel omtrent en norm at mai regnes for å være den fineste måneden og da er jeg imot det.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 hehe digger innleggene fra deg azz... og den traumatiske barndommen din...
Mammapostei! Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg synest du skal ta deg en tur til psykolog, og om mulig ta med din mor. Hun ser ut til å være roten til det meste. Lykke til! Vet det ikke er lov å henge ut nick her inne, men du burde kanskje bli beskyttet mot deg selv. Sitter du virkelig og tenker på disse tingene? Og dersom du bare finner på alle disse diskusjonstemaene dine synes jeg du har ulidelig dårlig fantasi, da burde du klare bedre.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Gjør det noe om jeg har min egen mening om hvilken måned som er den fineste måneden i året?
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg liker april bedre enn mai jeg da. Vinteren er over, det begynner å bli mildt i været, vårtegnene har kommet etc. Syns alltid det april har fylt meg med en slik god følelse. Når mai kommer har man allerede begynt å bli vant til det, så da tenker i alle fall ikke jeg over det slik Tror nok jeg vil rangere både april og juni før mai. Men mai er også fin måned, absolutt. Problemet med juli er at den går så alt for fort, plutselig er sommeren over og høsten kommer. I april har man enda et hav av tid før det blir høst
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Så ikke at det var nøffemor som hadde skrevet jeg Så herlig og oppfriskende med et innlegg som ikke handler om oppkast da!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 for meg er både mai og juli et helvettes helvette=p hehe det fordi i mai er pollensesongen for fult, i juli er det slåtten som herjer ... men bortsett fra det så er det forsåvidt greie måneder.. Min favoritt er april, da er det VÅR. og august,for da begynner høsten=)=) nydelige årstider=)
Mammapostei! Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Nei, det gjør meg særdeles lite! Men om du ikke ser tråden i innleggene dine selv, så handler de alle om hva din mor synes om ting fra din barndom. Det sier vel en del at det er det du sitter å tenker på. Handler hverken om Mai, eller Juli for den saks skyld. Hvor tar du teoriene dine fra? Om grøt? Om oppkast? Om folks favoritt måneder? Fra din mor?
prebs Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Oppkast, lengden på jul og påske, grøtspising, fineste måneden...Selv om jeg kniser av disse innleggene, blir jeg litt bekymret. Vennen min, en trebarnsmor som trenger bekreftelse på absolutt alle rariteter mellom himmel og jord...det er kanskje en god idè å jobbe med din egen usikkerhet? Jeg lurer på hvordan du kan gi barna dine den bekreftelse og trygghet de trenger- når du er så usikker selv? Psykologen kan hjelpe deg med dette;-)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Er det noe spesielt med Nøffemor,siden dere skriver sånt?=p hehe, er så godt som ny her,så om det er noe jeg burde vite,så spytt ut;D
Bare™ Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Kan du ikke bruke et av de andre nickene dine istedet? Begynner å bli oppbrukt. Ikke lenge til at folk ikke gidder å svare deg, og de andre nickene dine er det litt mere fres over!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 har hun andre nick også???? hvem da?? hehe
Miniogmy Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 hvorfor Nøffemor, hvorfor legger du ut så mange inlegg om så utrolig mye rart? er det pga a) du får et tonn med oppmerksomhet av det? du prøver å nå lista på antall inlegg og antall nye innlegg? c) du prøver deg på den nye jeg vil være spesiell og annerledes stilen? eller d) dette er det eneste stedet du vil legge ut altmuligrart? jeg legger merke til at du som regel har med mora di i innleggene, eller at du prøver å endre verden så den blir som du vil.. hvorfor ikke godta at ting er som de er? ogbtw, gå til en psykolog, tror du sliter med angst vedrørende oppkast.. er faktisk en egen fobi!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 Til deg som spør om det er noe spesielt med nøffemor.. Ja.. Man kan vel påstå det..! Nå har ikke jeg orket å lese alle innleggene som denne personen har skrevet, men det har i all hovedsak dreid seg om barndommen hennes. Husker et innlegg hvor hun spurte hva vi andre her inne ville emne om henne dersom hun bestemte seg for å aldri kaste opp igjen. Som om vi bryr oss om akkurat det? Og en ting er å spørre om hvilken måned som er andres favoritt, men det blir så feil når nøffemor skal legge ut om hvor fæl hun var i morens øyne og at faren drakk seg fra sans og samling hele ferien sin... Det var en gang en gjetergutt som ropte "ulv" litt for mange ganger og da ulven faktisk kom, var det ingen som kom for de trodde ikke på han lenger..!
Tante Bassa Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 Nøffemor Du skriver absolutt de artigste innleggene på BIM. Rister på hodet, himler med øynene og flirer like mye hver gang jeg leser et nytt innlegg du har skrevet ;-P
Lucky luci Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 Nå kjenner ikke jeg til verken Nøffemor-nicket eller andre nick denne personen skal ha, har ikke vært så mye her inne på Skravle. Men hvorfor er dere så sikre på at dette er en virkelig person, en gravid trebarnsmor eller hva det nå er? Kanskje det bare er en som har det litt moro med å lage disse innleggene? Dette innlegget her er i hvert fall skrevet på en ganske morsom og finurlig måte - ganske snedig
januarsurprise Skrevet 11. april 2008 #17 Skrevet 11. april 2008 He he.. I Belgia starter skoleferien 1. august, Nøffemor... got`ya...
Gjest Skrevet 11. april 2008 #18 Skrevet 11. april 2008 Sistemann79, hvor har du det fra, at skoleferien i Belgia starter 1. august? Da jeg gikk på barneskolen i Belgia på 1980-tallet, hadde jeg sommerferie i hele juli og hele august. Sommerferien startet 1. juli og skoleåret startet 1. september, det var fast - litt avhengig om disse datoene var lørdag og søndag. F.eks. falt 1. september på en lørdag, begynte skolen den 3. september.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 yndlings månden min er august:) skjer så mye fint da:)
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 11. april 2008 #20 Skrevet 11. april 2008 Oh my god ! Blir jo helt sjokka av dette her !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå