Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Mitt høyre bryst er mye større enn det venstre,noe som plager meg... Flere som har dt slik? hvordan løser dere det evnt,for å få de til å se like store ut(bruk av Bh osv)... Går det an å "manipulere" når man ammer, og liksom øke produksjonen i det minste brystet,slik at det kanksje kan bli likere det største? Sukk.. gruer meg til å gå i bikini,da ser alle at jeg har stor forskjell... i hate it...
minlilletass Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg har ogsaa forskjell paa brystene. Har jobbet med undertoey, og kan berolige deg med at ingen (!) har helt lik stoerrelse. Jeg synes det hjelper med bh med tynne innlegg, slik at man eventuelt kan legge i et ekstra paa den siden som er minst. Jeg har stor cup, men liker likevel bh der hele cupen er tynt polstret.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg har også forskjell på brystene!! Ingen av oss er helt symmetriske- noen steder- og det er bare sexy og normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå